Paljonko tienaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellunpellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen koulutukseltani sosionomi ja valmistunut vuonna 2005. Olen esimiesasemassa maahanmuuttovirastossa. Palkka on keskimäärin 3600e kuukaudessa. Palkka vaihtelee aina vähän riippuen siitä, joudunko esim. matkustamaan.

Olen valmistunut (pitää hetki miettiä koska se nyt olikaan) 1994. Äippälomat miinustaen olen ollut töissä noin kymmenisen vuotta. Tällä hetkellä olen eräässä optikkoliikkeessä toimistöissä. Teen vähän kaikkea yrityksen taloudenhoitoon liittyen. Kuukausipalkalla olen, 2770euroa per kuukausi.

Olen käynyt lukion ja kirjoittanut ylioppilaaksi 2005. Olen kirjoilla yliopistolla, mutta vähän pätkii nuo opinnot. Olen erään puhelinoperaattorin palveluksessa. Pohjapalkka on 1770e kuussa ja provikkaa on mahdollisuus saada vaikka monta tonnia kuussa. Paras kuukausipalkka on viiden tonnin pintaan, mutta keskimäärin taitaa olla 3000 luokka joka kuukausi.

Koulutukseltani ole tradenomi ja valmistunut vuonna 2007. Minulla on vakituinen työ eräässä firmassa ja nimikkeeni on "rahoitusvastaava" jos se kellekkään mitää kertoo. Palkka on bruttona 3400 kuukaudessa.

Insinööri (AMK) moikkailee täällä myös! Alan hommia paiskittu 8-vuotta. Työtehtävät koostuu niinkin mielenkiintoisista jutuista kuin pohjapiirrustusten tulkinta. Palkka likimäärin 4000.

Kolmas sosionomi (amk) ilmottautuu. Kiva verrata omaa palkkaa muiden saman koulutuksen saaneille. Olen valmistunut pari vuotta sitten. Olen töissä yläasteella ihan sosionomina. Ei ole sen kummempaa virkanimeä. Työhön kuuluu vähän kaikkea koulukuraattorin,opinto-ohjaaja ja sihteerin väliltä. Palkka on 2200e kuukaudessa.

Olen koulutukseltani lääkäri. Tällä hetkellä olen kylläkin kotiäippänä. Pari vuotta sitten vielä olin työelämässä ja palkka vaihteli paljon työvuorojen jne mukaan. Sain esimerkiksi enemmän palkkaa jos jouduin lähtemään tuuraamaan toiseen terveyskeskukseen. Keskimäärin 4500 euroa kuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen koulutukseltani lääkäri. Tällä hetkellä olen kylläkin kotiäippänä. Pari vuotta sitten vielä olin työelämässä ja palkka vaihteli paljon työvuorojen jne mukaan. Sain esimerkiksi enemmän palkkaa jos jouduin lähtemään tuuraamaan toiseen terveyskeskukseen. Keskimäärin 4500 euroa kuussa.

oletko erikoistuva?

Koulutukseltani olen yo-merkonomi ja kiinteistövälittäjän tutkinnon suorittanut. Minulla on erään toisen kanssa oma kiinteistövälitysfirma ja voin kertoa, että palkka vaihtelee PALJON. Vuositulot ovat olleet parhaimmillaan vuonna 2007 76800euroa, tämän vuoden verotiedoissa oli 35t

Yhteistyössä