Paljonko tienaa kaupassa, esim. citymarket?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tässä mietin töihin menoa:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tässä mietin töihin menoa:)

Vieras
`PAljonko on tavllisen myyjän, siis kala-lihatiskillä olevan myyjän palkka? Siis teen 40h viikko?

Entä paljonko tulee palkankorotusta, jos alan osaston vastaavaksi`?

riippuu paljonko sulla on kokemusvuosia ja missäpäin suomea asut. pamin sivuilta löytyy palkkataulukot.. normi viikkotyötuntimäärä on 37,5h .
ja tietty mitä enempi on vastuuta sitä isompi palkka rt. rivimyyjä vs. osastonhoitaja..

Kaupan alan palkat ei oo kummoset ja käsittääkseni työaika on aina 37,5 tuntia. En tiedä ketään, kuka tekisi 40-tuntista viikkoa.

veikkaan, että palkkasi on noin 1700 e/kk. En ole varma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Reilu 9 euroa tunti + lisät.

yhen vuoden työkokemuksella ei ainakaan meillä ( päijäthäme ) saa tuollasta tuntiliksaa. mulla on kokemusta reilut 4v ja peruspalkka on tuntia kohden 9,52 ja siihen mahdolliset lisät päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Joku viisaampi saa korjata jos olen väärässä, mutta olen ymmärtänyt että myyjät tekee vain 6h työpäivää, koska ne ei voi pitää ruokatuntia. Eli niille maksetaan vain 30h/vk...

ei oo noin, ainakaan miedän cittarissa. meillä on työvuoro käytännössä vaikka 06-14 ,mutta palkka maksetaan vain seittemältä ja puolelta tunnilta. eli todellinen työmäärä on sen 37,5h viikossa.ruokkis palkaton ja se on pidettävä - ei saa lähtee puolta tuntii aiemmin pois töistä..

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

yhen vuoden työkokemuksella ei ainakaan meillä ( päijäthäme ) saa tuollasta tuntiliksaa. mulla on kokemusta reilut 4v ja peruspalkka on tuntia kohden 9,52 ja siihen mahdolliset lisät päälle.

Mun sisko sai suoraan yli 9 euron tuntipalkan kun aloitti. Pohjois-Suomi

2. kalleusluokassa kun ollaan niin 1. vuoden myyjän palkka on 9.01 + lisät

muoks. itseasiassa se taitaa olla jopa enemmän koska tos oli et 3. vuoden eli mä saisin 9.23 vaikka saan 9.36e. eli toi taitaa olla ennen viime toukokuun korotuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

okra. siitä on jo melkein 8 v ku olen itse aloittanut ja sillon noi oli paljon pienemmät :)
mut pamin sivuiltahan ne sitten selvii .

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

okra. siitä on jo melkein 8 v ku olen itse aloittanut ja sillon noi oli paljon pienemmät :)
mut pamin sivuiltahan ne sitten selvii .

joo katoin ton sieltä ja se taitaa olla enemmän ku toi 9,01, koska tuli ne korotukset.

Yhteistyössä