T
työtön
Vieras
siis niitä jotka jakaa kirjepostia? millaista työ on? mitä tehdään ennenkuin postia lähdetään jakamaan? entä jos tulee jakovirhe?
ja paljonko on palkka?
ja paljonko on palkka?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Palkka eoi päätä huimaa, ensin lajitellaan postia, sit laitetaan se kärryyn ja sit jaetaan. Jos tulee jakovirhe, sitä ei aina itse huomaa, jolloin asiakas valittaa ja esimies pahoittelee sille asiaa. Jos jakovirheen huomaa, voi laittaa anteeksi-kotrtin ja kertoo esimiehelle, ei sen kummempaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niih:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Palkka eoi päätä huimaa, ensin lajitellaan postia, sit laitetaan se kärryyn ja sit jaetaan. Jos tulee jakovirhe, sitä ei aina itse huomaa, jolloin asiakas valittaa ja esimies pahoittelee sille asiaa. Jos jakovirheen huomaa, voi laittaa anteeksi-kotrtin ja kertoo esimiehelle, ei sen kummempaa.
Sinäkö jaat postini naapuriini ja sen postit minulle?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Niih:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Palkka eoi päätä huimaa, ensin lajitellaan postia, sit laitetaan se kärryyn ja sit jaetaan. Jos tulee jakovirhe, sitä ei aina itse huomaa, jolloin asiakas valittaa ja esimies pahoittelee sille asiaa. Jos jakovirheen huomaa, voi laittaa anteeksi-kotrtin ja kertoo esimiehelle, ei sen kummempaa.
Sinäkö jaat postini naapuriini ja sen postit minulle?
En enää.Mutta ennen jaoin kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:olisin halunnut tietää palkasta...![]()