Paljonko teillä sitä kuuluisaa "lasten elämän pilaavaa" ALKOHOLIA sit jouluna nautittiin?

• Viestiketjun aloittaja Maamikki
  • Ensimmäinen viesti
Maamikki
Meillä meni punaviiniä semmoinen 3 litraa ja olutta ehkä 12 tölkkiä.
Niitä juotiin siis 3-4 hengen voimin, ruualla, suklaan kanssa ja saunan jälkeen. Kukaan ei ollut humalassa eikä edes hiprakassa.

Mies ei juonut pisaraakaan ja minä join 0,0% siideriä (raskaana olen) ja 0,05% viiniä ruoan kanssa 2 lasia.

Eli ei ollenkaan =)

muoks: Appi Ukolle kävin ostamassa aattona mäyräkoiran, mutta ei oltu kuin aamusta siellä joten ei juonut vielä silloin sitä ;)

Maamikki
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"lasten elämän pilaavaa"
siis tämäkö oli nyt hauskaa?
No kun ennen joulua täällä oli noin 100 aloitusta siitä, että eihän nyt vaan kukaan erehdy juomaan jouluna mitään ettei ole taas lasten joulu pilalla.
Joo, vähän ärsytin taas näitä musta-valkoisia ihmisiä, jotka ajattelee että yksi punkkulasi on sama kuin persiit olalle....

ite en ottanut kuin hörpyt jostakin miehen ostamasta hehkuviinistä
:x joka oli karseeta.
isäntä tais saunakaljat ottaa aattona ja joulupäivänä sekä lasilliset tota hehkuviiniä..työpäivät kun oli kumpikin päivä.

taurus
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"lasten elämän pilaavaa"
siis tämäkö oli nyt hauskaa?
No kun ennen joulua täällä oli noin 100 aloitusta siitä, että eihän nyt vaan kukaan erehdy juomaan jouluna mitään ettei ole taas lasten joulu pilalla.
Joo, vähän ärsytin taas näitä musta-valkoisia ihmisiä, jotka ajattelee että yksi punkkulasi on sama kuin persiit olalle....
Mutta sellaiselle lapselle jonka vanhemmat usein juo, tulee siitä yhdestäkin lasista pelko, että nytkö se taas alkaa... Itse alkkisvanhempien kasvattina tiedän, että yksikin lasi on liikaa!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä