Paljonko teillä menee kuukaudessa viinakauppaan?

• Viestiketjun aloittaja Kerttu72
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meillä ei Alkoon mee rahaa ollenkaan. Olutta menee sit aika reilusti, mies tissuttelee joka ilta 1-2 tölkkiä, ja mä juon sen 1-2 aina saunapäivinä eli pari kertaa viikossa. :) ja sitten jos mies lähtee kavereittenkaa saaree tai mökille viikonlopuks nii saattaa mennä 1-2 laatikollista. :)

juoppoko
Kyllä taas on valehtelijat liikenteessä!!!

Suomalaiset kuluttivat viime vuonna alkoholia 9,6 litraa 100 %:ksi alkoholiksi muutettuna. Kuka tuon alkoholimäärän on juonut, kun kukaan ei tunnu sitä käyttävän, joko ollenkaan tai "ihan toooosi vähän"? Tuskin näillä viinan hinnoilla muualtakaan sitä tullaan hakemaan...

Voi tätä ulkokultaista kansaa :D :D :D

"jeaH"
[QUOTE="vieras";28983551]Jeee!! Virossa on viina ilmasta?!
[/QUOTE]

:LOL:

Normaalisti 0 e kuussa, paitsi joulukuussa, jolloin ostan jouluksi 2 pulloa punaviiniä. Se saa maksaa hulppeat 60 e max.

Jos on jokin special occasion -tilaisuus, niin ehkä ostan valkoviiniä pari pulloa vieraita varten. Jos tulee kesävieraita mökille, heitä varten ostetaan olutta. Mutta isäntä hoitaa sen.

Kesällä juon kyllä ulkomailla olutta tai viiniä ruokien kanssa. Mutta tässä kysyttiinkin Alkossa käyntiä. Siellä käyn vain jouluisin.

"jeaH"
[QUOTE="vieras";28983591]Meillä ei Alkoon mee rahaa ollenkaan. Olutta menee sit aika reilusti, mies tissuttelee joka ilta 1-2 tölkkiä, ja mä juon sen 1-2 aina saunapäivinä eli pari kertaa viikossa. :) ja sitten jos mies lähtee kavereittenkaa saaree tai mökille viikonlopuks nii saattaa mennä 1-2 laatikollista. :)[/QUOTE]

Taidat olla Vaasasta. Vai puhutaanko muuallakin saaresta :)

Muistin just, että totta kai mäkin saatan mieheltä ottaa yhden oluttölkin viikonloppuna, mutta itsehän en sitä tietty maksa ;)

Professional Griefer
Liikaa, ehkä mulla normaalisti omiin ostoksiini jotain 100 - 200e kuussa, tässä kuussa on tähän mennessä mennyt n. 40e. Pyrin vielä siihen nollaan.

Miehellä varmaan saman verran, maksetaan omat alkoholimme itse joten en tiedä.

"tiipii"
Ei latin latia, kun tykkään enempi oluesta( ykkösestä alkoholittoman kautta keskariin) kuin Alkon juomista.. Joskus harvoin tulee viiniä juotua, ja joulun aikaan glögiä, mutta ne sitten on yleensä laivatuomisia kesän/syksyn reissuilta Tukholmasta.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28983898]Vakkari valkkaritonkka ostetaan melkein joka viikko. Hintaa on muistaakseni muutaman euron alle 30e. Eli satasen pintaan menee Alkoon rahaa kuukaudessa.[/QUOTE]

Ja tämän tuhoan minä yleensä yksin ja yhdessä viikonlopussa sen yhden tonkan. Mies ostelee olutta ja silloin tällöin kermalikööriä.

Yhteistyössä