Paljonko teillä on duploja?

Alaston lohikäärme

Aktiivinen jäsen
09.12.2007
16 436
3
36
Siis jos teillä on sen ikäisiä lapsia, jotka niillä leikkii.
Mä tein eilen inventaariota, että paljonko meidän duplot olis maksanut, jos olisin ne ostanut normaalihinnalla kaupasta.
Sain summaksi vähän yli 750€ ja siinä ei edes ole vielä ihan kaikki (mun vanhat ja pari kirppaostosta jäi pois laskuista).

Ja mun mielestä meillä ei oikeesti edes ole paljon duploja.

Juu ei ne ihan halpoja ole ;)
Meillä palikoita noin melassiämpärillinen, kun äskettäin ne pesin :)
Saatiin lahjaksi ja tosi iso säästö, vaik ovatkin ns. vanhan ajan rakennuksia. Vuotiaalle kelpaa vallan hyvin :)

Ei niin mitään hajua.

Meillä on jotain viidakkojuttuja, eläintarha, maatila, nukkekoti ja paloasema ainakin. Kaikenkaikkiaan meillä on duploja 4 Dröna-laatikollista, eli ne on niitä, mitä menee Ikean expedit-sarjan hyllyihin.

Sellainen iso kannellinen muovilaatikko. (50-60l?)
Osan lahjoitin pois jotta kaikki mahtuu sinne.

Ja niillä vielä välillä leikkii lapset; 9v ja 7v.
Tarkoitus on säästää noi jäljelle jääneet.

Legoja on 4 samankokoista laatikollista, joista 1 on mun peruja.

Ei helkkari pitäiskö niitäkin viittiä PESTÄ? Isompi on jo yli 5v ja sen vanhoilla tuo 1v leikkii enkä oo noita koskaan pessyt, ei ole tullut mieleenkään. Kuinka huono äiti mä olenkaan..???

Mistäs sen enää tietäisi kuinka paljonovat maksaneet? Osa on ostettu tarjouksista, osa normaali hintaisina ja paljon on saatu lahjaksi. Kolmelle lapselle noita on ostettu... Muistan vain, että tytölle ostettu duplon nukketalo maksoi 100euroa.... Duplot mahtuu kahteen isoon laatikkoon.

Legoja on kaksi sängynalus laatikkoa täynnä, kaikenlaisia sarjoja ja paljon peruslegoja joilla voi rakentaa.

Viimeksi muokattu:
Kyllä mä olen pessy, kun ostin kirpparilta ton toiset 50 duploo.

Tuttavallani oli lapsillaan kerrossänky. Kerrossängyn alla oli ISO laatikollinen legoja. Yläpedissä nukkuvalle iski oksennustauti. Arvaatteko mihin oksennus osui? Olis varmaan pitäny jättää legot kuitenkin pesemättä, ettei olis liian hyvä mutsi ;)

Meillä ei ole ihan kamalan paljon.. Sellainen olisko siinä joku 4-5 sellasta normisettiä perusdubloja ja sitten yks salamasetti. Tuntuu ettei noi ikinä riitä mihinkään, mutta on niin pirun kalliita ettei ikinä tunnu olevan tarpeeks ylimäärästä niiden ostamiseen :/

[QUOTE="hitsi";24696472]Ei helkkari pitäiskö niitäkin viittiä PESTÄ? Isompi on jo yli 5v ja sen vanhoilla tuo 1v leikkii enkä oo noita koskaan pessyt, ei ole tullut mieleenkään. Kuinka huono äiti mä olenkaan..???[/QUOTE]

Joo kyllä ne meillä pestään kun olleet navetan ylisillä parikyt vuotta ;)
Ja pesen mä muitakin leluja :D

Ja pesemisestä: Mä pesen noi dublot (ja yleensä muutkin kovat lelut samalla) kylpyammeessa fairyvedellä ehkä sen 2-3 kertaa vuodessa. Yleensä jos on joku flunssakierre joka ei meinaa katketa niin silloin lähtee kaikki lelut pesuun.

Yhteistyössä