H
"huoh"
Vieras
Jos käy päivisin töissä ja teillä on lapsia, niin paljonko tekee kotitöitä töiden jälkeen? Meillä on vajaan kk:n ikäinen vauva ja mies päivät töissä... Ja on kuulemma aina niin väsynyt töiden jälkeen ettei jaksa melkeen mitään tehdä muuta kun istua koneella. Välillä saattaa syöttää vauvan tai vaihtaa sille ehkä kerran vaipan tms. mutta ei muuta. Yhdessä siivotaan kerran viikossa. Mutta kaikki tiskaamiset, ruuanlaitot, pyykinpesut yms on mun tehtävänä ja vauvanhoito melkeen kokonaan. Mä myös öisin herään vauvan kanssa että mies saa nukkua kun sen työt alkaa jo klo 6. Mutta itse nousen ylös samoihin aikoihin tai viimeistään tuntia myöhemmin kun vauva herää. Teen päivällä kotityöt mitkä kerkeän ja illalla loput, vauvalla on mahavaivoja välillä niin se päivisin herää usein sen takia ja itkee kauan.
Mutta kuulemma mun pitäis jaksaa paremmin tehdä kaikkea myös illalla kun sentään saan olla kotona eikä pidä lähteä mihinkään töihin!
Ja mullehan kuuluu melkeen kaikki kotityöt kuulemma myös senkin takia koska mies maksaa enemmän ruokia yms kun mä en satu saamaan hirveästi rahaa.
Mies ei oo yhtäkään päivää ollut kokonaan yksin vauvan kanssa. Ajattelinkin että pian teen joku viikonloppu niin, että jätän miehen ja vauvan kahdestaan päiväksi ja menen itse rentoutumaan johonkin. Katsotaan vaan onko tiskit tiskattu yms kun tulen kotiin... Ja onko miehen mielestä vielä yhtä helppoa.
Mutta kuulemma mun pitäis jaksaa paremmin tehdä kaikkea myös illalla kun sentään saan olla kotona eikä pidä lähteä mihinkään töihin!
Ja mullehan kuuluu melkeen kaikki kotityöt kuulemma myös senkin takia koska mies maksaa enemmän ruokia yms kun mä en satu saamaan hirveästi rahaa.
Mies ei oo yhtäkään päivää ollut kokonaan yksin vauvan kanssa. Ajattelinkin että pian teen joku viikonloppu niin, että jätän miehen ja vauvan kahdestaan päiväksi ja menen itse rentoutumaan johonkin. Katsotaan vaan onko tiskit tiskattu yms kun tulen kotiin... Ja onko miehen mielestä vielä yhtä helppoa.