Paljonko teillä menee bensaan rahaa kuukaudessa?

Tuolla summalla liikkuu passatti 115 500 kilometriä vuodessa!! Teillä on talossa kaksi taksia tai paljon kuluttavia autoja :D

500 eurolla ostaa tällä hetkellä tommoset 300 litraa bensaa. Sä väität, että sä ajat tolla 300 litralla tommoset 10 000 kilometriä? Eli sun autos kuluttaa 3 litraa satasella? Melkoisen hyvin...

Mulla kuluu bensaan joku 150 euroa kuukaudessa. Miehestä en tiedä... Varmaan enempi, kun sen autolla mennään kaikki pidemmät reissut :)

n. 300 e menee nyt, kun vaan mies käy töissä. ennen mun äitiyslomaa, meni melkein tuplasti.
Ja ei, meillä ei ole takseja, pitkät työmatkat vaan :D Nyt tosin ei oo toista autoo edes enää, kun oli vaan tyhjänpanttina rahaa viemässä.

500 eurolla ostaa tällä hetkellä tommoset 300 litraa bensaa. Sä väität, että sä ajat tolla 300 litralla tommoset 10 000 kilometriä? Eli sun autos kuluttaa 3 litraa satasella? Melkoisen hyvin...

Mulla kuluu bensaan joku 150 euroa kuukaudessa. Miehestä en tiedä... Varmaan enempi, kun sen autolla mennään kaikki pidemmät reissut :)

Kyse on tavallisen diesel-taxi-passatin kulutuksesta

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24395597:
ei ole taksia, vaan ihan perheen käytössä olevia autoja, toisella ajetaan maatalous- ja urakointiajoa ja toisella sitten yksityistalouden yms. ajoja

Tuntuu vaan todella oudolta, että ihmiset jotka eivät aja työkseen käyttävät polttoaineeseen samanverran tai enemmän kuin ne, jotka ajavat. Jos autossa istuu 8 tuntia päivässä eikä tee sitä työkseen, niin missä on vapaa-aika?