H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:ei kai se optikolla käyminen kauheasti kustanna jos päätyy nettikauppaan?
Jotkut optikot on jopa ilmaisia. Yleensä näöntarkastus on kymmenisen euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:en nyt just muista mut aaaaaaaaika paljon.. tilaa tuolta. .saat halvemmalla.
http://www.favoptic.com/?language=FI
Tuota. Mitens tuolta uskaltaa tilata,ku ei voi sovittaa?
sä saat tilata sieltä kehyksiä itsellesi sovitettavaksi ja sit vasta päättää tilaatko vai et..![]()
Minä tilasin tuolta yhdet lasit ja en kyllä tilaa toista kertaa, käyttämättä jäivät. Olivat sellaiset halpiksen näköiset ja tuntoiset. Sit sekin että pitää niihin kokeilulaseihin muka itse merkata mustuaisen paikka, niin epäilen kyllä että väärin menee. Mulla maksoi 200e optikolta lasit ja on hyvät.
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:ei ole hajataittoa eikä muitakaan erikoisuuksia vaatisi... alkaa vaan olla niin etten näe telkkariakaan siristelemättä :snotty: