Paljonko teidän lapsilla on omilla tileillään rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sdfdsf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä 3-vuotiaalla joku vajaa 200 e. aloin vasta laittamaan 10 e joka lapsilisästä+lahjarahoja. Sitten ku ite meen töihin niin tarkotus laittaa kaikki lapsilisät sinne. Me kuitenkin vanhempina maksetaan se autokoulu ym. niin se on vähn ku säästäs "itelle rahaa" :)

Niin se taitaa olla, kuten tuttuni (yksi lapsi ja hyvätuloinen) ihmetteli suureen ääneen. Kuinka ihmeessä ihmisillä ei olisi muka varaa laittaa lapsille sukanvarteen. Hmm. Meillä kolme lasta ja velkaa ja remonttia joudutaan tekemään. Ei meillä ole varaa laittaa itse heille kuin joku euro säästölippaaseen.
Köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu Suomessa.
Ja molemmat ollaan töissä miehen kanssa.

5,5-vuotiaalla ja 3-vuotiaalla molemmilla tileillään reilut 2000€. Isovanhemmilta saavat aina synttäri- ja nimpparilahjaksi sinne talletuksena rahaa. Sen lisäksi lapsilisistä osa menee heidän tileille.

meillä 3,5 v lapsi tilillä n.1500e. ennen laitoin 30e kk säästöön nyt laitan 50e kk kun tulee lapsilisä. tarkoitus että tuolla rahoilla saa autokoulun maksettua ja ehkä auton. myös asuntoon jo riittään. olen itse elänyt tiukan opiskeluajan joten haluan lapselleni helpompaa alkua

Omilla tileillään on varmaan joku 0-100e eli sellaiset mistä käyvät itse nostamassa, en oo kysyny enkä katsonu vaikka nettipankista näkisinkin

Sijoitustileillä on jotain 50e/kk laitetaan ja vanhempi on 14 nuorempi 12 eli 50x12x14 (12) + korot = jotain. Osakkeita on molemmilla paria yhtiötä, arvoa en tiedä

Yhteistyössä