paljonko teidän 6v lapset painaa?? ja muutenkin nyt tuon pojan painosta kysyttävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdintaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla pieni niklas poika on 2v 13kg eelis 7v 23kg janina 9v 34kg dina 14v. 54kg riina-mariie 16v.55kg eemeli 17v 66kg sekä ihanin lapseni essi 19v. 56kg ite oon 31 eka lapsi tuli kun täytin 12v niin samana päivvänä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja qwe:
22,2kg ja 123cm on ollut poika 6v...

no tässä on varmaan aika lähellä myös mein pojan lukemia. onko ollut ihan ok??

Painon kanssa on nyt myöhemmin tullut ongelmaa poika siis kasvaa pituutta enemmän suhteessa painoon. Nyt ekalla ja painokontrollissa käyty ja pituus 137cm ja paino 28kg. On siis tollanen kukkakeppi :)

meillä poika täyttää vast joulukuussa 6v,mut painaa 19kg ja pikkuveli 3v painaa 17kg...isompi vetelee omilla käyrillään(kuulemma)ja pienempi pituudes plus käyrällä!

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Onko sanottu jotain painosta?

Meidän tyttö oli kans 120cm (siis viisivuotis neuvolassa!!!) ja paino oli 27kg. Käyrällä ei ole ylipainoinen, mutta paino oli noussut vuoden aikana pikkasen liikaa. On roteva ja lihaksikas lapsi muutenkin ja aina ollut isokokoinen.
Kerryttää itseensä myös helposti kiloja.

Tyttö on aina ollu isokokoinen kans,plussakäyrällä menny koko ikänsä. Nyt itseasiassa oli painon suhteen tullu tasaannusta, puolessa vuodessa oli tullu vaan 300g lisää.
Terkka on vaan sanonut että tasasesti omalla käyrällään, pitkänä kasvaa jne. ja tietty on kyselty että syökö miten ja liikkuuko jne. mutta ei muuta.

6-v poika 127 cm ja 23 kg (täyttää myöhemmibn tänä vuonna 7). Paino mennyt aina alakäyrällä, mutta koska painoa kuitenkin tulee tasaisesti (joskin hitaasti), on meidän terkkarin mielestä ihan ok. Ei vaan tahdo löytyä housuja, joissa pituus riittää ja pysyvät silti ylhäällä.

Toisaalta pikkuveikalla olisi massua isommallekin jaettavaksi. Niin voivat veljekset olla eri puusta ;o)

Meillä neljävuotias tyttö painaa 16 kiloa ja on 106 cm pitkä. On niin kauan kun lapsi on ollut tämän ikäinen, että olisin halunnut kuulla teiltä, kuinka teillä voidaan tässä iässä??

kertokaahan mitä tein 6v lapset painaa? kertositteko myös onko kyseessä tyttö/poika

mein poika 6v oli tänään vaa.alla ja paino tasan 22kg ens kuussa vasta 6v neuvola niin pääsee kuuleen terkkarin mielipiteen. mutta viime heinäkuussa painanut 19,9kg) että kai tuota painoa kuitenkin ihan hyvin tullut

mutta kun jotenkin hassua että mun 4v poika painaa 19,8kg =)
eikä siis hänkään oo mikään "läski" vaan terkan mielestä ihan ok ei mee plus eikä miinus käyrillä.

2vuotta ikäeroa ja 2kg paino eroa =)
On 10 vuotta vanha keskustelu mutta oli ihan pakko tulla sanoman että meijän lapsille on 2v ikäeroa ja 10kiloa pinoeroa

Ovat siis kouluikäiset ja nuorempi painavampi

Yhteistyössä