Kieltämättä aika pelottava paikka tämäkin http://pbskids.org/Alkuperäinen kirjoittaja niina22:no meillä tyttö vasta n.2v5kk mutta ei varmasti saa olla yhtään netissä 3vuotiaanakaan!
Ei ne konetta sotke kun lapsilla on omat käyttäjätilit rajatuin käyttöoikeuksin tietysti.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Joskus saa kattoo muutaman videon tuubista kun mä vahdin vieressä Näppikseen en anna edes koskea ite, ettei sekota koko konetta.
Jaa, no ei netti musta ole paha. Mutta en ymmärrä mihin 3-vuotias sitä tarvitsee. Ei musta nettiin ole asiaa, jos ei lukea ja kirjoittaa osaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Selvästi kaksi koulukuntaa-
a) ei saa olla yhtään, netti on paha paha paha
b) saa olla valvotusti vähän aikaa sopivilla sivuilla
No musta pleikkari ja nintendokin on turhia 3-vuotiaille.... ehkä mä oon joku kalkkisjäänne. OAlkuperäinen kirjoittaja tähdenlento09:3-vuotias?
Ei yhtään, pleikkari ja nintendo ds kiinnostaa enemmän ja on sopivampia kun tietokone.
No eihän se lapsi niinkuin "ole netissä" tai surffaile siellä täällä. Jos lapsi klikkailee hiirellä jotain teletapin kuvaa niin eihän se ole mitään "netissä olemista" vaan lapsi vaan pelaa peliä aivan kuten hän pelaa vaikka pleikkaria tai tekee palapeliä pöydällä.Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Jaa, no ei netti musta ole paha. Mutta en ymmärrä mihin 3-vuotias sitä tarvitsee. Ei musta nettiin ole asiaa, jos ei lukea ja kirjoittaa osaa.
Mä oon sen verran surkee koneide kans, että otan varman päälle. Mun poika kun on niin lahjakas, että sai telkkarinkin siihen tilaan etten saanut sieltä mitään näkyviin...Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Ei ne konetta sotke kun lapsilla on omat käyttäjätilit rajatuin käyttöoikeuksin tietysti.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Joskus saa kattoo muutaman videon tuubista kun mä vahdin vieressä Näppikseen en anna edes koskea ite, ettei sekota koko konetta.
Työpöydällä ei ole kuin selaimen kuvake ja käynnistä-valikko on niin tyhjä kuin sen vain saa.
Selaimen käynnistyssivuksi on määritelty joku pelisivu ja muille sallituille sivuille on tehty suorat linkin selaimen linkkipalkkiin. Valikot ja osoiterivi on piilotettu.
Nämä toimet pitävät homman hallinnassa toistaiseksi.
Kyllä mä sen ymmärrän, eikä mulla ole mitään sitä vastaan että teillä niin tehdään. Omaa kolmevuotiastani en kuitenkaan koneelle istuta, musta se on turhaa. Ehtii se myöhemminkin.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:No eihän se lapsi niinkuin "ole netissä" tai surffaile siellä täällä. Jos lapsi klikkailee hiirellä jotain teletapin kuvaa niin eihän se ole mitään "netissä olemista" vaan lapsi vaan pelaa peliä aivan kuten hän pelaa vaikka pleikkaria tai tekee palapeliä pöydällä.Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Jaa, no ei netti musta ole paha. Mutta en ymmärrä mihin 3-vuotias sitä tarvitsee. Ei musta nettiin ole asiaa, jos ei lukea ja kirjoittaa osaa.
meillä kattoo välillä rekkavideoita youtubesta. joskus menee koneelle huomaamatta, osaa klikata nettiin..Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Välillä saa vaihtelevia aikoja katsoa junia youtubesta (hitsinpimpulan junafani toi poika). Videot toki valitsee isi tai äiti.
Ai juu ja yleensä kerran viikossa teke mun kanssani loton netissä, valitsee itse omaan riviinsä numerot ja siihen menee ehkä 2 minuttia maksimissaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:En mä piä tietokonetta peikkona, mutta kun mun lasta ei ole edes kiinnostanut, niin ei tulis mieleenkään tuputtaa.
Meillä pelataan herttaa myös noin 3-7 kertaa viikossa.3 vuotias.Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:Pikkukakkoisen herttaa tykkää tuo 3.5vuotias pelata ja saa puolituntia päivässä noin 3x viikossa.