paljonko sulla on tällä hetkellä tilillä rahaa ja millon tulee seuraavan kerran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Asiasta astiaan.. oon miettinyt tuota luovutusta kun haluaisin auttaa jotain kuka ei lapsia voi saada.
Mutta sit miettinyt sitä, että olenko valmis siihen että 18 vuoden päästä tulee joku kyselemään..

Se on toki sellainen asia, jota kannattaa miettiä.
Mä olen ajatellut asian niin, että mua ei haittaa jos joku joskus tulevaisuudessa ottaa yhteyttä ja sanoo saaneensa alkunsa mun luovuttamasta solusta. Ei se velvoita mua mihinkään kuitenkaan.

Juu, oon miettiny tota velvoite asiaa just. Kun vaikkei velvoita,kun oon tälläinen tyhmä joka ei osaa sanoa ei ja sit on joka suuntaan auttamassa jne.. niin oon miettiny sitä että pystyisinkö olemaan vaan että juu luovutin solun. Piste.

reilu 200? käyttötilillä, tupperin tilillä jokin 900? jolta pitää maksaa yksi tupperin lasku, säästötilillä...en itseasiassa tiedä paljonko

tiistaina tulee palkka ja perjantaina opintotuki

Alkuperäinen kirjoittaja mametsu:
mitkä ihmeen hennesin ja tupperin tilit..? mulla 14,60 ja tiistaina koittaa tilipäivä..meneekö huutiksessa kaupaksi enää reimatec tai marimekon jokapoika..?

mulla siis tupperin tili jolle asiakkaat maksavat tupperilta tilaamansa tuotteet ja minä taas maksan tililtä tupperilta saamani laskun ja erotus jää sit sinne tilille jolta siirrän ne säästötililleni

1 euro jos sitäkään 6 päivä tulee tili. miehellä 50 euroa. ruokaa on pakkasessa ja bensaa tankissa ja ruoka ostetaan tiliin. säästöt on käytetty tämän ihanan laman johdosta, miehellä lomautuksia ja liitosta ei tuullut rahaa eka kerran vasta 9 viikon päästäjoten säästöt meni.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
23e ja sentit päälle. Ehkä ens tai seuraavalla viikolla mulle tulee rahaa.

ja miehen tilillä nyt 30 kieppeillä, kun just laitoin hänen tilille, että voi kädä syömässä isompien lasten kanssa. ( ovat judon kurssilla, jossa ei olejärjestetty ruokailua)

eipä kovin montaa euroa ole.tässä kuussa maksettu kahden kämpän vuokra niin mennyt vähän normaalia enemmän rahaa. äitiysraha tulee parin viikon päästä,mut ukolle tulee rahaa ensviikolla jä käteistä on kuitenkin jonkun verran.

En tiedä ap:n kumpaakaan kysymykseen vastausta. Rahaa on riittävästi juokseviin kuluihin ja lisää tulee ennen kuin loppuu =)

*muoks* veikkaus-tilillä on 35?, voitin eilen kenosta 20? :D

Yhteistyössä