paljonko soittoäänen tilaaminen maksaa buumilta??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onkohan noillakin nyt se,että tilaamalla liityt ja siihen kuuluu muutama soittoääni/kk ja maksat sitä sitten kunnes eroat.
Miks kukaan enää lataa soittoääniä, kun niitä saa laitettua puhelimeen itsekin?
 

Yhteistyössä