Mulla olis keskiviikolle varattuna aika ja nyt alkaa jännittämään ihan hirmusesti. Ranteeseen olisi tarkotus ottaa lasten nimet. Sanokaa nyt että ei se satu
Joo mitä jos niin ihan oikeesti käy :OPelkäätkö joskus unohtavasi lastesi nimet?
Mulla ei ole nimiä, mutta tytöistä on keijukuvat molemmista olkavarressa Älä suotta pelkää.Joo mitä jos niin ihan oikeesti käy :O
Hei haloo ehkä vaan haluan ikuistaa lapseni iholleni.
Juu molemmat olen synnyttänyt ilman kivunlievitystä, tosin toinen kesti vaan 30min mutta sitäkin kovemmat supistukset Näin itekkin ajattelin että kun kerta oon kaks synnyttäny ilman kivunlievityksiä niin kyllä tästäkin selviänJa hei, oletettavasti olet synnyttänyt Tatskanotto on siihen verrattuna hyttysenpisto!
No sit sun on ihan turha jännittää Missä sulle tehdään kuva?Juu molemmat olen synnyttänyt ilman kivunlievitystä, tosin toinen kesti vaan 30min mutta sitäkin kovemmat supistukset Näin itekkin ajattelin että kun kerta oon kaks synnyttäny ilman kivunlievityksiä niin kyllä tästäkin selviän
Kanthimassa menen ottamaan. Tiesin jo ennen kun olin mitään kuvaa/tekstiä päättänyt että sinne haluan. Ja aina olen lasten nimet halunnut itseeni joten nyt kun näyttäisi lapsiluku olevan täysi niin olisi oiva tilaisuus ottaaNo sit sun on ihan turha jännittää Missä sulle tehdään kuva?