"mamma"
arvio paljonko teillä menee tänä jouluna lasten joululahjoihin
mulla itellä arvoa että per lapsi noin 200-250e. lapsia on kaksi
mulla itellä arvoa että per lapsi noin 200-250e. lapsia on kaksi
Sama meillä. Lapset 6v tyttö ja 10v poika.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24876464:yhden lapsen lahjoihin menee max 50e
Mä meinaan ostaa tytölle nuken ja pari kirjaa... ja kun sukulaiset ostaa vielä lahjoja, niin turha sitä on itse ostaa enempää ja kun on yksi mieluinen lahja, niin se on paljon kivempi kuin 10 vähemmän mieluista...Sama meillä. Lapset 6v tyttö ja 10v poika.
Ei ole rahaa törsätä älyttömyyksiä joululahjoihin. Ja viidelläkympilläkin saa jotain kivaa jo.
Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24876464:yhden lapsen lahjoihin menee max 50e
samoin.En ole vielä ehtinyt miettiä lahja-asiaa ollenkaan.
NetAnttila - Muumi Muumitalo | Lelut Tuolla on ainakin tällähetkellä tarjouksessa toi muumitalo- ei ole kyllä hajuakaan mitä yleensä tollanen maksaaMä ostan tytölle sen Muumitalon ja jonkin kirjan. Paljonkohan noihin sit menee; max. satanen? Voi tosin olla, että homma lähtee taas lapasesta ja ostan vaikka mitä muutakin kivaa. =)
Käytkö sä kirpoilla?Mä ostan tytölle sen Muumitalon ja jonkin kirjan. Paljonkohan noihin sit menee; max. satanen? Voi tosin olla, että homma lähtee taas lapasesta ja ostan vaikka mitä muutakin kivaa. =)
Ihan sikakallis. Prisman normaalihinta.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24876676:NetAnttila - Muumi Muumitalo | Lelut Tuolla on ainakin tällähetkellä tarjouksessa toi muumitalo- ei ole kyllä hajuakaan mitä yleensä tollanen maksaa
Kiitos vinkistä. Suht samanhintainen se taitaa Prismassakin olla - etenkin kun laskee postikulut tuohon päälle.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24876676:NetAnttila - Muumi Muumitalo | Lelut Tuolla on ainakin tällähetkellä tarjouksessa toi muumitalo- ei ole kyllä hajuakaan mitä yleensä tollanen maksaa
Mä olen, kun tuli lapselle vahingossa sanottua, että voi toivoa joulupukilta Muumitaloa. Oli siis pappa mukanamme kaupassa taannoin ja pappahan toki, että nyt mennään leluosastolle ostamaan tytölle lelua. Tyttö siellä sit, että tahtoo Muumitalon. Ennen kuin pappa ehti sanoa mitään (olisi varmaan ostanutkin sen), niin tokaisin, että voi toivoa sitä joulupukilta. Kun musta tommoisia isoja leluja ei tartte muulloin hommata kuin synttärinä ja jouluna.samoin.