paljonko pyytäisin ä-pakkauksen kestovaipoista??

  • Viestiketjun aloittaja sara
  • Ensimmäinen viesti
Systeri lähetti omansa ja meidän pakkauksesta tulleet kestovaipat ihan vaan postikulujen hinnalla (vai periköhän niitäkään?).
Ite en kehtais pyytää mitään (paitsi ehkä ne postit.)
 
anna
Mä taisin kirppiksellä myydä 2 eurolla. En minä usko, että se äitiyspakkausstatus sinällään arvoa alentaa. Ainakin laadun tason tietää ja voi hyvin uskoa ostavansa uutta ja käyttämätöntä, jos ainoana vaippana on myyntipöydässä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
muutama euro. Niiden arvoa laskee se, et kaikki tietää niiden olevan ilmaiseksi saatuja. Joo joo verorahoilla maksettuja, mut kuitenkin
menitkin sanoon että ilmaiseksi...mä sain kiviryöpyn päälleni tollasesta kommentista!!!
Jos haluan ostaa uuden keston, niin tuen ennemmin jotain kestovaippojen nettikauppaa pyörittävää kotiäitiä, kuin sellaista, joka pyytää ilmaiseksi saamastaan vaipasta kovan hinnan. Monet nettiputiikkien pitäjät ovat nimittäin hoitovapaalla ja vaippabisnes on pientä sivutyötä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
muutama euro. Niiden arvoa laskee se, et kaikki tietää niiden olevan ilmaiseksi saatuja. Joo joo verorahoilla maksettuja, mut kuitenkin
mut vaipoista ei oikeesti voi olla varma. Toppatöppöset ja haalarit, sekä makuupussin tunnistaa, mut niitä samoja harsoja ja kestovaippoja myy suomalaiset lastentarvikeliikkeet ihan yleisesti, ja sekin vielä vaihtelee mikä kestis on minäkin vuonna.
 

Yhteistyössä