paljonko pokemon kortit maksaa ja mistä niitä saa?

luultavasti saa myös sellasesta paikasta kuin ... FANTASIALINNA...on ainakin seinäjoella ja lähettivät mulle sieltä ainakin yo-ci-goh (?) kortteja ..googleta toi Fantasialinna ja soita vaikka sinne...niin mä tein..kun piti ostaa lahjaksi niitä yo-ci-goh-kortteja :D
 
Poke-fani
Joo ainakin R-kioskeilta saa Pokémon-kortteja. Yksi 10 kortin booster-pakka maksaa 5,50?. Jos aloittaa keräilyn, kannattaa ensiksi ostaa 15,50? maksava teemapakka (myöskin R-kioskilta, sisältää 60 korttia). Ja on totta että joiltakin R-kioskeilta saa myöskin value-packin eli 3 booster-pakkaa 9,95?. Minulta voi myös ostaa halvalla hyväkuntoisia kortteja!!! Mulla on yht. noin 300 korttii ja lisää tulossa! Tekstatkaa tai soittakaa numeroon 0452346713 (älä soita turhaan!!!) lisätietojen perään,ei oo mitään huijausta (minun numero, saa lähes aina yhteyttä)!!! Myös Fantasialinnasta saa ja varmaankin myös muista kaupoista (kaikkialla yhtä kalliita/halpoja, miten nyt ottaa).
Useimpien mielestä kalliita mutta ovat oikeastaan aika halpoja; Japanissa taiteilijoiden piirtämät kuvat yms. valmistus maksaa!
 
vierailija
Tosiaan kannattaa noilta kirppareilta etsiä. Ihan muutamalla eurolla saattaa löytää pinoja missä voi olla muutamakin harvinainen kortti. Ja jos homma alkaa kyllästyttää kannattaa myydä niitä taas pois nettihuutokaupoissa, joista saat tuplahinnan siihen verrattuna millä korttisi olet ostanut.
 

Yhteistyössä