I
ihmeissään
Vieras
...pitäis suunnilleen maksaa kaksvuotiaan hoidosta? Kyse olis arkipäivistä, hoitoaika n. 3 tuntia/pv ja 4 pv viikossa? Onko kellään mitään hajua? Kun tarttisin hoitajan tytölle ja kunnalliseen ei kuulema mielellään oteta noin pienellä hoitoajalla? Jos joku osais ees hippasen vihjata, olisin kiitollinen =)