Paljonko painat? entä pituus?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
J
163/62

Oma "normaalipaino" 56-58, mutta raskauden jälkeen jäi tuo paino tuohon, enkä ole ottanut vielä asiakseni sitä pudottaa. Toisaalta ihan hyvä näinkin, mutta välillä tulee hetkiä, kun asia harmittaa. Kyse on kuitenkin melko vähäpätöisestä asiasta ihmiselossa, että ei viitsi numeroa tehdä, eikä asialla stressata. Kunhan ei lähde noususuhdanteeseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hah:
Alkuperäinen kirjoittaja Lihaskimppu:
Mie en oikeesti oo läski oon 11.v, 150cm ja 47 kg. Mie oon kaikkien mielestä tosi vahva, käyn kyllä kuntosalilla ja harrastan urheiluu, joten oon aika lihaskimppu ku ei mulla läskiä. Ja tiedoks oon tosi itserakas ja mä oon paras ja vahvin kaikista :D! < No läppä, oon ihan hyvä tyyppi ja ton painonen ja on mulla oikeesti aika isot lihakset, ja käyn kyllä kuntosalilla ja harrastan urheiluu...
Juu 11 v varmaan tosi lihaskimppu, ei tuon ikäinen pääse edes salille.


Mun 12v poika on aika samankokoinen ja on myös lihaksikas. Ei tietenkään lapsi voi olla samanlainen lihaskimppu kuin bodaaja-aikuinen, mutta kyllä urheilevalla lapsellakin lihakset näkyy.

 
Lihavatyttö!
No oon 11-vuotias tyttö täytin tasakaks viikoo sitten 11v. Ja olen mielestäni lihava. Olen pituudeltani noin 138cm ja painoa on keertynyt sellaset 25,9 kg.
Kysymykseni on olenko lihava?Laiha? Ali painoinen?Normaali?
Mitä noista olen? Vastaa pian!
 

Yhteistyössä