Paljonko painat? entä pituus?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Santtu
176/86
Laihduttaa yritän, mutta itsekuri on täysin kateissa! =(
Toisaalta en tunne itseäni mitenkään ylilihavaksi, mutta joskus suorastaan vihaan vatsaani, reisiäni jne jne
 
Lihaskimppu
Mie en oikeesti oo läski oon 11.v, 150cm ja 47 kg. Mie oon kaikkien mielestä tosi vahva, käyn kyllä kuntosalilla ja harrastan urheiluu, joten oon aika lihaskimppu ku ei mulla läskiä. Ja tiedoks oon tosi itserakas ja mä oon paras ja vahvin kaikista :D! < No läppä, oon ihan hyvä tyyppi ja ton painonen ja on mulla oikeesti aika isot lihakset, ja käyn kyllä kuntosalilla ja harrastan urheiluu...
 
Hah
Alkuperäinen kirjoittaja Lihaskimppu:
Mie en oikeesti oo läski oon 11.v, 150cm ja 47 kg. Mie oon kaikkien mielestä tosi vahva, käyn kyllä kuntosalilla ja harrastan urheiluu, joten oon aika lihaskimppu ku ei mulla läskiä. Ja tiedoks oon tosi itserakas ja mä oon paras ja vahvin kaikista :D! < No läppä, oon ihan hyvä tyyppi ja ton painonen ja on mulla oikeesti aika isot lihakset, ja käyn kyllä kuntosalilla ja harrastan urheiluu...
Juu 11 v varmaan tosi lihaskimppu, ei tuon ikäinen pääse edes salille.
 
oksettaa
170/70 ja voi jeesus mikä läski olen, on jo huono olla. Miten nää kilot onkin näin päässeet kertymään viiden vuoden aikana? 10 kiloa kun lähtisi pois niin olisi just hyvä, nykyinen muoto on ällöttävä, inhoan itseäni tällä kropalla. Elämäntaparemontti alkanut, saas nähdä miten lähtee putoomaan. Surettaa, oon vasta 25 ja tällainen tankero, muutamassa vuodessa ällöttäväksi tankiksi muuttunut:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja oksettaa:
170/70 ja voi jeesus mikä läski olen, on jo huono olla. Miten nää kilot onkin näin päässeet kertymään viiden vuoden aikana? 10 kiloa kun lähtisi pois niin olisi just hyvä, nykyinen muoto on ällöttävä, inhoan itseäni tällä kropalla. Elämäntaparemontti alkanut, saas nähdä miten lähtee putoomaan. Surettaa, oon vasta 25 ja tällainen tankero, muutamassa vuodessa ällöttäväksi tankiksi muuttunut:(
Ja pientä suhteellisuudentajua sulle. Noilla mitoolla ei todellakaan ole mikään tankki. Sä olet vielä normaalipainon rajoossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä taidan olla taas ainoa tukevasti lihava kun tähän vastaa, mutta siis: 175 cm ja 106 kg :saint:
Ei oo häpee olla tukevasti lihava kun sen kanssa elää, hyväksyy ja on sinut ittensä kanssa :flower:

172cm ja 94kg (10kg lähtenyt 4kk ja toivottavasti matka alaspäin jatkuu :) )
 
Mä oon 173/84, vuodessa on tippunut 10kg ja ensi vuonna toiset! Mä luotan siihen, että tuo paino tippuu pikkuhiljaa, jos laihdutan liian nopeesti niin kilot tulee takaisin. :)

Tsemppiä kaikille laihduttajille!! :wave: :flower:
 

Yhteistyössä