Paljonko ootte saanu erossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Shine

Jäsen
26.10.2007
809
0
16
Ja mitä ootte rahoilla tehny?
:D :D

No en saa kauheita summia, mutta on ihanaa mässäillä ajatuksella, että voi itse käyttää ne rahat miten ITSE haluaa. Mies sano jo eilen, että sun kannattaa laitta se ja se summa sille ja sille säästötilille, koska jne...

Sanoin, että EN LAITA. Laitan sen ja sen verran PELKÄSTÄÄN ITTEENI, osalla ostan kaikkee kivaa uuteen kotiin ja loput säästän. Hah. Äijä jäi kattoon, että aaaha.

:laugh:

Häh??? Onko se jokin ylpeydenaihe? En ole erossa ottanut rahaa. Mun mielestä ne rahat kuuluu miehelle tai sille exälle. On väärin ottaa toisen saamia perintörahoja jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Häh??? Onko se jokin ylpeydenaihe? En ole erossa ottanut rahaa. Mun mielestä ne rahat kuuluu miehelle tai sille exälle. On väärin ottaa toisen saamia perintörahoja jne.
no eiköhän ap ole itse tässä se tuleva ex.l

Vanhempi sukulaiseni sai erossa aikanaan kesämökin, kaksi autoa, kaksi omakotitaloa, kolme vaateliikettä, satoja hehtaareita metsää sekä ihan kiitettävästi riihikuivaa. Paskamaisempaa ihmistä en ole koskaan elämässäni tavannut. Tämä eron toinen osapuoli ei saanut sen vertaa, että olisi voinut ostaa itselleen yksiön samasta kaupungista, jossa asuivat. Muutti vuokralle, alkoholisoitui ja kuoli muutaman vuoden kuluttua unohdettuna yksinäisyydessään. Suren, että olin niin nuori tämän tapahtuessa. Muuten olisin ilmaissut tukeni tälle humaanimmalle osapuolelle.

Nyt tämä kaiken saanut elää hyvin yksinäistä elämää, koska kaikki odottavat avoimesti, että hän kuolee. Kaikki hänen ihmissuhteensa mitataan rahan ja omaisuuden mittapuulla. Järkyttävä kohtalo kenelle tahansa.

Itse en saanut omassa erossani penniäkään, tosin ei ollut paljon jakamistakaan. Lasten huoltajuuden sain, ja se oli ainoa asia jolla oli merkitystä siinä tilanteessa.

Miten joku voi oikeesti saada erossa jotain?? Mun mielestä siinä vain menettää jotain suurta elämässään. En ymmärrä jos rahassa mitataan elämää... mulle riittää lapset, katto päänpäälle, ruoka ja vaatteet yms.

No tää oli herjalla heitetty. Siis saan puolet talon arvosta. Mies ns. ostais mut ulos tästä meidän talosta. Tää on puoliks meidän, mutta sen on laina, joten se jää tähän.

En halua odottaa ositukseen asti. Siihen menis vuosi-puolitoista vuoden alusta asti. (?)

En tietenkään ole mikään voittaja. Tuntuu vaan hyvältä, että pääsee irti elään omaa elämää ilman toisen luomaa painostavaa ilmapiiriä.

Ja saan rahani tuhlata tai olla tuhlaamatta niinkuin haluan. Ikinä en ole tähän asti tuhlannut, miehen mielestä kyllä. Sille onkin raha yhtä kuin jumala. :/

En mitään, paitsi lauman lapsia :D
Meillä on avioehto eli mikään mikä on mieheni tai tulee olemaan hänen ei ole minun ja tietysti päin vastoin.

*muoks*
Siis en tulisi saamaan mitään, ei ainakaan vielä olla eroamassa kun naimisissakin on ehditty olemaan vasta 2kk..

Juuri oli tuossa puhetta töissä eräästä naisesta, joka tuhlasi erossa saamansa rahat makeaan elämään ja tänä päivänä katuu sitä kyllä rajusti. Hänellekin siihen aikaan kuulemma sanottiin, että laita ne rahat vaikka asuntoon, mutta ei... ovat enää muisto vain.

Toivottavasti sä et sentään noin tuhlaile :)

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Juuri oli tuossa puhetta töissä eräästä naisesta, joka tuhlasi erossa saamansa rahat makeaan elämään ja tänä päivänä katuu sitä kyllä rajusti. Hänellekin siihen aikaan kuulemma sanottiin, että laita ne rahat vaikka asuntoon, mutta ei... ovat enää muisto vain.

Toivottavasti sä et sentään noin tuhlaile :)

Makea elämä. Mitä se on? No voishan sitä pari fazerin sinistä ostaakkin normaalia useemmin. :D

En mää nyt ihan tyhmä ole. Saan vaan laittaa rahaa itseenikin välillä. Esim. ikinä en oo kosmetologilla käyny. ;)