T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onhan silläkin vaikutusta, et tavallinen kuukausipalkka missä päin Suomea...pääkaupunkiseudulla vai muualla päin Suomea.
Alkuperäinen kirjoittaja Keski-Suomessa:Niin joo, eikös nää tavalliset duunarit, putkimiehet, sähkömiehet ja muut, juuri saa tavallista parempaa palkkaa. Puute ammamiehistä, entisajan duunareista, on kova ja voivat pyytää aikalailla mitä haluavat![]()
Just tota mä hain takaa kysymykselläni, miten duunari määritellään =)Alkuperäinen kirjoittaja Keski-Suomessa:Niin joo, eikös nää tavalliset duunarit, putkimiehet, sähkömiehet ja muut, juuri saa tavallista parempaa palkkaa. Puute ammamiehistä, entisajan duunareista, on kova ja voivat pyytää aikalailla mitä haluavat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu81:mun mielestä esim lähihoitajan palkaa voi ajatella duunarin palkkana.. eli kaikki lisät mukaanlukien semmoset karvan alta 2500e (kuitenki yli 2000e) ja siis nettona tietty puhutaan ku verotus eli käteenjäävä osa vaihtelee monen eri asian takia.
Ja ihan hyvä palkka on mun mielestä semmonen 3500-5000e/kk.
Sit ku alkaa oleen 5 tonnia tai enemmän kk niin on jo oikeesti hyvätuloinen.
Alkuperäinen kirjoittaja täh:missä lähihoitaja saa tuon palkan?
tuttu lähihoitaja saa 3 vuorotyöstä palkkaa käteen n. 1400 että aika hyvä palkka tuo lähihoitajan palkaks jos joku MUKA noin paljon saa