paljonko on "tavallinen kuukausipalkka" ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin joo, eikös nää tavalliset duunarit, putkimiehet, sähkömiehet ja muut, juuri saa tavallista parempaa palkkaa. Puute ammamiehistä, entisajan duunareista, on kova ja voivat pyytää aikalailla mitä haluavat :-)

Alkuperäinen kirjoittaja Keski-Suomessa:
Niin joo, eikös nää tavalliset duunarit, putkimiehet, sähkömiehet ja muut, juuri saa tavallista parempaa palkkaa. Puute ammamiehistä, entisajan duunareista, on kova ja voivat pyytää aikalailla mitä haluavat :-)

no just, siis ammattimiehistä :-D

Alkuperäinen kirjoittaja Keski-Suomessa:
Just tota mä hain takaa kysymykselläni, miten duunari määritellään =)

mun mielestä esim lähihoitajan palkaa voi ajatella duunarin palkkana.. eli kaikki lisät mukaanlukien semmoset karvan alta 2500e (kuitenki yli 2000e) ja siis bruttona tietty puhutaan ku verotus eli käteenjäävä osa vaihtelee monen eri asian takia.

Ja ihan hyvä palkka on mun mielestä semmonen 3500-5000e/kk.
Sit ku alkaa oleen 5 tonnia tai enemmän kk niin on jo oikeesti hyvätuloinen.

Alkuperäinen kirjoittaja anuuu81:
mun mielestä esim lähihoitajan palkaa voi ajatella duunarin palkkana.. eli kaikki lisät mukaanlukien semmoset karvan alta 2500e (kuitenki yli 2000e) ja siis nettona tietty puhutaan ku verotus eli käteenjäävä osa vaihtelee monen eri asian takia.

Ja ihan hyvä palkka on mun mielestä semmonen 3500-5000e/kk.
Sit ku alkaa oleen 5 tonnia tai enemmän kk niin on jo oikeesti hyvätuloinen.

Siis tarkoitat varmaan bruttona? Mut harvalla lähärillä on bruttopalkka ees kaikkine lisineen tuon 2500?.

missä lähihoitaja saa tuon palkan?

tuttu lähihoitaja saa 3 vuorotyöstä palkkaa käteen n. 1400 että aika hyvä palkka tuo lähihoitajan palkaks jos joku MUKA noin paljon saa

mun palkka on 1310e miinus verot.. ei hyvä.. :(
Jos sais sellasen 2000e käteen kuussa, se olis ihan hyvä.. tai mitä tahansa enemmän ku tuosta jäävä.. (teen tosin lyhennettyä päivää, et sekin vähän vaikuttaa )

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
missä lähihoitaja saa tuon palkan?

tuttu lähihoitaja saa 3 vuorotyöstä palkkaa käteen n. 1400 että aika hyvä palkka tuo lähihoitajan palkaks jos joku MUKA noin paljon saa

Joo, ei tuo kyllä mitenkään voinut ainakaan NETTO-palkkaa tarkoittaa, kun harva saa tuon verran edes bruttona. Saa jo aika paljon tulla ikälisiä yms. että noille bruttopalkoille lähärinä pääsisi.Siis tuo 2500?.

Mun tulot brutto 1700? kk ja käteen jää noin 1300?. En pidä palkkaani hyvänä, en edes keskiverto ansiona. Olisin tyytyväinen jos saisin 1500? käteen kuussa, mutta ehkä jonain päivänä sitten..
Pääkaupungissa asustelen, täällä toi munpalkka ei oikeesti riitä mihinkään!!!!!!

ups sori siis bruttona tarkoitin lähärin palkkaa tietenkin.. :saint:
ja vielä lisäys, en tiä lähärin palkasta mitää muuta ku mitä kaveri on kertonut omastaa joskus.. sisälsi kaikki lisät ja on yksityisellä puolella isossa kaupungissa lähihoitajana vanhuspuolella.

Yhteistyössä