Paljonko on sopiva paino 175 senttiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä oon tasan 175cm ja painan 60-62kg. Olen mielestäni hoikka ja löydän kivasti vaatteita. Toisaalta olen kyllä aika muodoton, rinnat on a-kuppia. Olen siis ollut aina pitkä ja hoikka, paino ei ole laihdutuksen tulos.

Olen tuon mittainen ja oon aina ollut hoikka. Ennen raskauksia paino oli 59 kg, nyt raskauksien jälkeen 61 kg ja tuntuu, että kilo vähemmän tekisi hyvää niin kropalle kuin mielelle. BMI mulla taitaa tosin olla ihan normaalipainoisen.

Mutta kysymykseesi vastaten: sopiva paino on kai 60-65 kg, ehkä?

Kesä ,ruoka ja liikunta nostannut painoa tuohon 69 (iltapaino farkut jalassa). Rinnan ympärys 85 ja b tai c kuppi. Lantion ympärys noin 99 aikanaan 99-66-99 :) Nyt liikuntaa työkseen harrastavana tosi lihaksikas ja leveä selkä. 20 kymppisenä 60-62 kiloa mutta silloin ei yläkehon lihakset kehittyneet.

Mutta mahdun kohta 48 v edelleen tyttöni 20 v, farkkuihin. Häneltä jää housuja, jotka liian pieniä hänelle , minun käyttöön :) Ilkeä äiti :))))

Mutta en ole perso makeelle vaan rasvaiset juustot ovat minun heiniä. Samoin kuin paljon rasvaa ruisleivän päälle, jos leipää syön.

Yhteistyössä