Gallup: Sopiva paino 156 cm lyhyelle parin lapsen äidille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen 35v 156cm ja 47 kg, tämä on se paino, mihin kroppa hakeutuu itsestään, en ole koskaan laihduttanut. Vituttaa tuollaiset 'pitääkö näivettää itsensä luurangoksi' - joillakin vaan on tällainen kroppa luonnostaan, mieluusti ottaisin vähän lisää painoa ja tissiä, mutta kun ei tartu! Läskit voi tehdä jotain sille,e ttä olisivat normaalipainoisia, laihat monesti ei voi! Ja sitä paitsi olen normaalipainon sisällä!

160cm/46kg 2 lapsen 20-vuotias äiti :) neljä vuotta sitten painoin vain 42kg, mutta se ei noussut siitä vaikka mitä teki, tosin liikuin silloin todella paljon. Nytkin sahaa 44-46kg välillä, mutta kun ei nouse niin ei nouse. Ja haluaisin painon lihaksena, en läskinä..

Kyllä nelosella alkava paino on liian pieni aikuiselle naiselle, oli pituus mitä tahansa!:eek: Eihän tuossa painossa voi olla edes minkäänmoisia tissejä, ja kroppa on mallia riuku, miksi pitää näivettää itsensä tuollaiseksi luurangon laihaksi?
Vanha ketju, mut pakko kommentoida. Mä olen 147 cm "pitkä" ja jos painaisin 50 kg tai yli, niin olisin hirveä LÄSKI. Normaalipainoni on siis n. 40-42 kg. Enkä koe olevani edes liian laiha silloin. Nyt olen raskaana, ja painoni ehkä tulee nousemaan sinne 50 kg asti, niin kuin edellisissäkin raskauksissa.

Yhteistyössä