Paljonko on palkkasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Alanvaihtoa siis mietin.
Olen ollut niin kauan samassa työssä, että on hämärtynyt muiden alojen palkat.
Kerro palkkasi, ala, työvuodet tässä työssä sekä koulutus?

Olen avoin ideoille.
Kunhan joutuu käyttämään päätään.
Ei siis mitään sellaista jota voi tehdä kuka vaan.

No niin, rupea kenttämyyjäksi/aluepäälliköksi tms. Ei sovi kuin pienelle osalle ihmisistä. Sarasvuo sanoi kurssillaan, että me ollaan luovia taiteilijoita, ja pannaan itsemme likoon. Ja siksi maksetaankin paljon paremmin, kuin esim tiskin takana olevalle myyjälle.

Saan 5.000/kk + puhelinetu + vapaa autoetu (saa ajaa omallakin kilometrikorvauksin).

Jokaiselta päivältä tulee väh 1/2 päiväraha, yli 10 h reissulta kokopvraha.

No mitä teet nyt ja millä koulutuksella? Mimmoiseen lisäkoulutukseen olet varautunut?

Harvemmin sitä marssitaan toisen alan töihin enää ilman taustaa. Itse tein 10 vuotta tehtaassa duuneja ja lopulta olin työnjohtaja. Tajusin vaan, että se on ehdoton ylätasoni siinä paikassa sillä koulutuksella (YO). Rupesin sit opiskelemaan iltaopiskeluna tradenomiksi. Viisi rankkaa vuotta kun oli vielä lapsetkin siinä lisärasitteena. Nyt olen ollut logistiikka-alalla 5 vuotta.

1 vuosi logistiikkasuunnittelijana, palkka 2500 e/kk (Työnjohtajana tehtaassa tienasin 3500)
2 vuotta logistiikkakoordinaattorina, palkka 3000 e/kk
1 vuosi ostajana, palkka 4200 e/kk
1 vuosi logistiikkakoordinaattorien team leader, palkka 4400 e/kk
Nyt siirryin logistiikkapäälliköksi, palkka 5200.

Eli lopulta voi sanoo, että "kannatti", mutta täytyy sanoo että aika rankat 10 vuotta ollut että tähän asemaan päässyt. Nyt sanoisin, että olen ylätasollani... mutta katotaan nyt...

• Tykkää
Reactions: Echo
No niin, rupea kenttämyyjäksi/aluepäälliköksi tms. Ei sovi kuin pienelle osalle ihmisistä. Sarasvuo sanoi kurssillaan, että me ollaan luovia taiteilijoita, ja pannaan itsemme likoon. Ja siksi maksetaankin paljon paremmin, kuin esim tiskin takana olevalle myyjälle.

Saan 5.000/kk + puhelinetu + vapaa autoetu (saa ajaa omallakin kilometrikorvauksin).

Jokaiselta päivältä tulee väh 1/2 päiväraha, yli 10 h reissulta kokopvraha.
Eikä kotona tarvitse olla. Sekös mukavaa.

...kaikkea ei rahalla saa.

Jos meinaat työttömyysrahaa niin tuo on väärä summa. Voi sua raukkaa kun et osaa sitäkään oikein katsoa.
"Vuonna 2020 täysimääräinen työmarkkinatuki bruttona on 33,66 e/pv, vuosina 2017–2019 täysimääräisen työmarkkinatuen suuruus oli bruttona 32,40 euroa päivässä (vuonna 2016 se oli 32,68 e/pv). Tukea maksetaan viideltä päivältä viikossa ja sen suuruus ilman korotuksia oli ennen veroja keskimäärin 702 euroa kuussa."

;)

"Vuonna 2020 täysimääräinen työmarkkinatuki bruttona on 33,66 e/pv, vuosina 2017–2019 täysimääräisen työmarkkinatuen suuruus oli bruttona 32,40 euroa päivässä (vuonna 2016 se oli 32,68 e/pv). Tukea maksetaan viideltä päivältä viikossa ja sen suuruus ilman korotuksia oli ennen veroja keskimäärin 702 euroa kuussa."
no tännehän voit kirjoitella ihan mitä tahansa itsekeksittyä sepustusta.

Yhteistyössä