paljonko on paljon??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
jos puhutaan lapsiperheiden rahoista, niin paljonko kulutatte kuussa?? eli millaisia menoja, millaisia tuloja, miten joku pärjää 500eurolla ja jonkun perhe ei 5000eurollakaan... onko aina kiva kitkutella, te joille jää vähemmän kuussa käteen? tekeekö koskaan mieli tuhlata järjettömästi, vaikka tietää seuraukset??

no näinhän se on.. mutta voisiko joku vähätuloisempi kommentoida, etenkin tuota vimppaa kysymystä? uteliaisuudesta haluaisin tietää eikö koskaan houkuta tuhlailla?? :D

Mieli tekis kyllä vinguttaa visaa (joka hätätilanteita varten kaapista löytyy) toisinaa, vaikka tietää et sitä joutus maksaan sit loppuelämänsä. On tää jatkuva kitkuttaminen kyllä niin vit**maista puuhaa, ettei oo toista. Lottovoittoa odotellessa.

niin vähän ajattelinkin, että ei se kauhean kivaa ole.. kun lukee täältä näitä, että kolme euroa tilillä, mitä syötäisiin, niin ei voi kuin ihmetellä :( itellä tuntuu että rahat on loppu, jos ei oo viittäsataa tilillä kun palkka tulee... :ashamed:

Sitä rahaa menee melkein niin paljon tuleekin. Joskus enemmän mutta vähemmälläkin pärjää. Pitkään kitkuttelu ei kyllä ole kivaa varmaan kenestäkään. Ja kyllä naisen pitää joskus saada tuhlailla =)

no sitä mietin.. pysyttekö sitten poissa kaupoista, tai tuleeko paha mieli jos käytte kiertelemässä ja näette jotain kivaa, vaikka uuden käsilaukun, ettekä voi ostaa??

joo ei oo kivaa olla rahaton, ja aina yleensä silloin löytäis aleistakin jotain kivaa... luottokortin velkoja tässä maksella pitäis... laskut oottaa viikosta toiseen... onneks helpottaa kun mun työt jatkuu... sossusta ei saatu kesäkuulle mitään ja ny pitäis laittaa hakemuta heinäkuulle... mieli tekis ostella kaikkea kivaa... :headwall: mutta aina jotenkin pärjätty on, ja tääkin vain väliaikaista =)

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
joo ei oo kivaa olla rahaton, ja aina yleensä silloin löytäis aleistakin jotain kivaa... luottokortin velkoja tässä maksella pitäis... laskut oottaa viikosta toiseen... onneks helpottaa kun mun työt jatkuu... sossusta ei saatu kesäkuulle mitään ja ny pitäis laittaa hakemuta heinäkuulle... mieli tekis ostella kaikkea kivaa... :headwall: mutta aina jotenkin pärjätty on, ja tääkin vain väliaikaista =)

Miksi ette saanu sossusta mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja Veera:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:

Miksi ette saanu sossusta mitään?

miehen tulot muka hyvä ja sen kahden viikon kesälomarahat ja mun toukokuunlopussa tullut vika palkka vaikutti asiaan... käsettelivät asiaa 4vkoa jonka jälkeen halusivat lisäselvityksen joka toimitettiin ajallaan ja siitä päivä niin tuli kielteinen päätös... :ashamed:

Yhteistyössä