K
kirsi
Vieras
Mun ex-mies maksaa 3 lapsestaan minimi elatusmaksun ja olen kuullut,että summa olisi hieman noussut?Paljonko on siis tuo minimi elatusmaksu per lapsi?tietääkö kukaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Meidän fatsi maksaa muuten jotain 70 ekee kuussa
Ja saa liitonrahoissa jonkun lapsikorotuksen, mikä on suurempi kuin tuo summa..
Tai ainakin se väittää noin
Alkuperäinen kirjoittaja huh:ei ole olemassa mitään "minimielatusmaksua".. jokainen maksaa lapsen TARPEEN ja KYKYJENSÄ mukaan. aamen.
Ei nouse automaattisesti jos etävanhempi sen itse maksaa.Se pitää hakea erikseen.Kannattaa hakea myös indeksikorotukset.Ne on saman tien ulosottokelpoiset jos ei etävanhempi maksa.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja huh:ei ole olemassa mitään "minimielatusmaksua".. jokainen maksaa lapsen TARPEEN ja KYKYJENSÄ mukaan. aamen.
eli nostetaanko se automaattisesti tohon 136 euroon, nyt 118.15 euroa kuussa
Alkuperäinen kirjoittaja as if:Mä en ainakaan saa Kelasta kun 126e/kk/lapsi
Oon yrittänyt selvittää että mistä ovat moisen summan repineet mutten ole saanut selvää vastausta.
Aikoinaan on lasten isän kanssa tehty sopimus 120e/kk.
Että eipä tota 136 euroakaan saa välttämättä vaikka Kelalta tulisikin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja as if:Mä en ainakaan saa Kelasta kun 126e/kk/lapsi
Oon yrittänyt selvittää että mistä ovat moisen summan repineet mutten ole saanut selvää vastausta.
Minä taas saan 124? kelalta. Ihan mielenkiintoista miten vaihtelee nämä minimit.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja as if:Mä en ainakaan saa Kelasta kun 126e/kk/lapsi
Minä taas saan 124? kelalta. Ihan mielenkiintoista miten vaihtelee nämä minimit.
Brutto vai netto?
Alkuperäinen kirjoittaja as if:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja as if:Mä en ainakaan saa Kelasta kun 126e/kk/lapsi
Brutto vai netto?
Eihän elareista veroa mene!