Paljonko on elatusmaksu?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pois lähtevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
täällä palstalla kuulostaa juuri siltä niinkuin se olisi otakin kamalaa kun jotuu satasen heittään jos kerta siihen kykenee... lapsen elämässä se raha on pieni, ei sillä paljoa ostella! mutta avustus kuitenkin viattomalle asialle

jep..melkein kaikki jotka maksaa elareita luulee maksavansa hirmuisoa summaa. :o ihan ku sillä rikastuis tai jotain. :whistle: nää harvoin tajuu kui paljon oikeesti lapsi kuluttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minimi elarit on nykysin 136,41e/kk.

ai on vai? missäpäi suomea ja millon noussut? ei täällä oulussa ole noin paljoa!

Eikös se korotus pitänyt itse hakea?

ei mun ainakaan. jos siis saa elatustukea. sillon pitää itse hakea/sopia jos etä sitä suoraan maksaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minimi elarit on nykysin 136,41e/kk.

ai on vai? missäpäi suomea ja millon noussut? ei täällä oulussa ole noin paljoa!

Eikös se korotus pitänyt itse hakea?

ei mun ainakaan. jos siis saa elatustukea. sillon pitää itse hakea/sopia jos etä sitä suoraan maksaa

Niin niin, tätä just tarkoitin.
 

Similar threads

Yhteistyössä