E
Elari
Vieras
Tarvitseeko elatusmaksua suorittaa lähivanhemmalle, kun lapsi on otettu sairaalaan (mielenterveydellisistä syistä ) ja joutuu olemaan siellä ainakin kuukauden. Entä sitten, kun sairaalajakson jälkeen lapsi otetaan joko huostaan tai sijoitetaan esim. lastenkotiin, tarvitseeko elatusmaksua maksaa enää siinä vaiheessa lähivanhemmalle, vai suoritetaanko se esim. paikalliseen sossuun?