P
pois lähtevä
Vieras
Paljonko elätusmaksua joutuu työtön ihminen maksamaan?entä jos lapsen isän kanssa sovitaan ettei tarvitse elatusmaksua maksaa niin miten menee?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis lapsi jää isälleen.
Alkuperäinen kirjoittaja oho sori:ei se tullukaan, mut googleta niin löydät miljoona linkkiä
ja ilman muuta vaadit sen minimin, mitä jos isä joskus menee töihin/maksukyky muuttuu, luuletko et vapaaehtosesti tarjoutuu makselemaan, jos on kerran vapautuksen saanut????
Alkuperäinen kirjoittaja oho sori:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis lapsi jää isälleen.
No huh huh! Sama toisin päin tietysti, ei se äiti oo yhtään oikeutetumpi "luistamaan" elatusvelvollisuudesta. Vai meinasitko lopun ikääs olla työtön? Joko on uus elättäjä katsottuna??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja oho sori:ei se tullukaan, mut googleta niin löydät miljoona linkkiä
ja ilman muuta vaadit sen minimin, mitä jos isä joskus menee töihin/maksukyky muuttuu, luuletko et vapaaehtosesti tarjoutuu makselemaan, jos on kerran vapautuksen saanut????
Heh, heh, millainen mies sulla on, kun noin negatiivisesti asiaan otat kantaa?
Aika harva mies jättää lapsensa elarit hoitamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu varmasti olen lopun ikäni tuloton olenhan sitä jo vuosi kymmenet ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu varmasti olen lopun ikäni tuloton olenhan sitä jo vuosi kymmenet ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja oho sori:ei se tullukaan, mut googleta niin löydät miljoona linkkiä
ja ilman muuta vaadit sen minimin, mitä jos isä joskus menee töihin/maksukyky muuttuu, luuletko et vapaaehtosesti tarjoutuu makselemaan, jos on kerran vapautuksen saanut????
Heh, heh, millainen mies sulla on, kun noin negatiivisesti asiaan otat kantaa?
Aika harva mies jättää lapsensa elarit hoitamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja oho sori:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja oho sori:ei se tullukaan, mut googleta niin löydät miljoona linkkiä
ja ilman muuta vaadit sen minimin, mitä jos isä joskus menee töihin/maksukyky muuttuu, luuletko et vapaaehtosesti tarjoutuu makselemaan, jos on kerran vapautuksen saanut????
Heh, heh, millainen mies sulla on, kun noin negatiivisesti asiaan otat kantaa?
Aika harva mies jättää lapsensa elarit hoitamatta.
Mulla on ihan hyvä mies joka hoitaa enemmänkin kun osansa lasten elatuksesta (tietty nyt kun oon kotihoidontuella hoitovapaalla) ja elättää mutkin vielä, me kun ollaan naimisissa. Täältä vaan on saanu lukea näitä surullisia tarinoita enemmän ku tarpeeks, miten hommat ei pelitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mustakin olisi oikeasti kiva tietää, miten paljon mä joudun/joutuisin maksamaan.
(tulot ilman kilometrikorvauksia ja puolipäivärahoja puhtaana noin 1000 kuussa)
Jännä ois tietää, miten paljon mulle jäisi elämiseen elareiden ja vuokran jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minimi elarit on nykysin 136,41e/kk.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mustakin olisi oikeasti kiva tietää, miten paljon mä joudun/joutuisin maksamaan.
(tulot ilman kilometrikorvauksia ja puolipäivärahoja puhtaana noin 1000 kuussa)
Jännä ois tietää, miten paljon mulle jäisi elämiseen elareiden ja vuokran jälkeen.
olet pienitulnen joten et "joudu" maksamaan elareita. ajatelkaa että elarit on lapselle elantoa eikä pakko pullaa! ite en ymmärrä ihmisiä jotka palkäävät joutuvansa maksamaan elarit, itehän ne kullamurut ollaan tehty! ite olisin valmis maksamaan. eri asia jos ei ole rahaa millä maksaa. täällä palstalla kuulostaa juuri siltä niinkuin se olisi otakin kamalaa kun jotuu satasen heittään jos kerta siihen kykenee... lapsen elämässä se raha on pieni, ei sillä paljoa ostella! mutta avustus kuitenkin viattomalle asialle