A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja a_p:Ei viitsi tehdä prosenttista simaa kun 3-v lapsetkin sitä juovat. Eivät vietä liian hauskaa vappua äitinsä simaa juoden. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mitä jos sitä laittaa liikaa siis vain vähäisen. Mitkä seuraukset?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mitä jos laittaakin liikaa? Pystyykö käymistä jotenkin pysäyttämään tai hidastamaan? Ettei tule niin prosenttista.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mitä jos laittaakin liikaa? Pystyykö käymistä jotenkin pysäyttämään tai hidastamaan? Ettei tule niin prosenttista.
laitamalla kylmään käyminen hidastuu
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mitä jos laittaakin liikaa? Pystyykö käymistä jotenkin pysäyttämään tai hidastamaan? Ettei tule niin prosenttista.
Eli kun justiinsa siman tein ja hiivan laitettua aloin miettimään että meni liikaa. Annanko yön olla huoneen lämmössä ja huomenna aamupäivällä pullotan. Ehtiiköhän käydä jo liikaa? Pitäiskö laittaa heti nyt sanko kylmään? Laitoin n.8 osan hiivapaketista eli sen yhden pienen kulman.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mitä jos laittaakin liikaa? Pystyykö käymistä jotenkin pysäyttämään tai hidastamaan? Ettei tule niin prosenttista.
Eli kun justiinsa siman tein ja hiivan laitettua aloin miettimään että meni liikaa. Annanko yön olla huoneen lämmössä ja huomenna aamupäivällä pullotan. Ehtiiköhän käydä jo liikaa? Pitäiskö laittaa heti nyt sanko kylmään? Laitoin n.8 osan hiivapaketista eli sen yhden pienen kulman.
luultavasti laitoit ihan sopivasti hiivaa (laitan itse usein tuon verran)... Mutta simassa tietää hyvin rusinoista sen käymisen eli kun rusinat on noussu pintaan on sima juotavaa ja sen jälkeen ei sitä paria päivää kauemmin kannata juoda koska se käy koko ajan...
Jos simassa on liikaa hiivaa, voi pullo räjähtää. Sanoo nimim. Ei ollut kiva putsata jääkaapista tahmeita lasinsiruja.Mitä jos sitä laittaa liikaa siis vain vähäisen. Mitkä seuraukset?
Ei ole samaMä käytin maustemittaa, laitoin yhen mitallisen ja pari murua yli. Käytin siis kuivahiivaa, mutta saman verranhan kumppakin laitetaan.