V
vierailija
Vieras
Taidat olla hieman kateellinenTällaisilla tyrkyillä pyrkii kulut kasvamaan eivätkä saa juuri mitään säästöön.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taidat olla hieman kateellinenTällaisilla tyrkyillä pyrkii kulut kasvamaan eivätkä saa juuri mitään säästöön.
Taisi E:n ja K:n tapailukin loppua niihin seiskan kuviin. K:lla on parin päivän vapaa pitkästä aikaa ja E ottaa kaverinsa sponssatulle pikamatkalleen.
Ei K sanonut siinä mitään pitkästä emotionaalisesta suhteesta, vaan että tarvitsee fiiliksiä siihen toiseen ja siksi sitä seksiä oli vain kahden kanssa niistä viidestä. Vietti leffailtoja yms. näiden naisten kanssa ensin. Voit itse mennä kuuntelmenaan sen podcastin. Minä kuuntelin sen eilen.
Satojen? Siinä olet oikeassa ettei K halua mihinkään mainosjuttuun osallistua, ellei ole omaansa, mutta vapaata oli jo sunnuntaista alkaen, vaan silloinkin keksimuuta puuhaa su ja ma. Laittaahan tämä ajattelemaan.
Älä nyt taas yritä ymmärtää väärin. Men kuuntelemaan itse se juttu.Kai nyt kaikki jonkinlaisen fiiliksen siihen tarvii, eihän tuossa nyt ole mitään erikoista.
Eikö se Miken kanssa käyty ollut keikka ollut sunnuntaina? Sinne on pitänyt ostaa liput jo aikoja sitten, on ollut loppuunmyyty pitkään.Satojen? Siinä olet oikeassa ettei K halua mihinkään mainosjuttuun osallistua, ellei ole omaansa, mutta vapaata oli jo sunnuntaista alkaen, vaan silloinkin keksimuuta puuhaa su ja ma. Laittaahan tämä ajattelemaan.
Tämä.Itse on sanonut näin.
Vai suoraan baaristako sä pässi kuvittelet niiden reissulleen lähteneen?
Ei ole nimeä maininnut pöhelö, mutta luulen et tollanenkin taitaa olla Kärtsälle liikaa. En usko, että haluaa juttujaan julkisuuteen.kyllähän E on puhunut podeissaan Ksta ja jossain puhunut tapailukumppani antanut Vessapaperia ja roskapusseja
Mutta tuskin ois viettänyt muutenkaan aikaa tuon kanssa enää.Eikö se Miken kanssa käyty ollut keikka ollut sunnuntaina? Sinne on pitänyt ostaa liput jo aikoja sitten, on ollut loppuunmyyty pitkään.
Maanantaina. Sunnuntaina K oli Tuska-festareilla kavereiden kanssa. E postaili muualta juttujaan.Eikö se Miken kanssa käyty ollut keikka ollut sunnuntaina? Sinne on pitänyt ostaa liput jo aikoja sitten, on ollut loppuunmyyty pitkään.
Ei noi sen videot ole vipistä.Mitä paskaa jälleen, tietenkin se vippi oli keille Joksut sen haluaa antaa. Kuvitteletko, ettei ois tää mahdollinen saaja, jos pääsi kerran syömäänkin heidän kanssaaan vittu samaan pöytään!?
Yksi keikkavideoista on aika korkealta kuvattu... Joko Pönni on miehensä olkapäillä tai sitten siellä aitiossa.
Tuskin kun ei niitä syynää kuin häiriintyneet mammat sillä silmällä. K elää elämäänsä ja hyvä niin.Ei ole nimeä maininnut pöhelö, mutta luulen et tollanenkin taitaa olla Kärtsälle liikaa. En usko, että haluaa juttujaan julkisuuteen.
Miten niin ei olleet?Ärsyttää kun noissa somekanavissa on kommenttikentät pullollaan vääriä tietoja. Semmonenkin tuli vastaan, että väitettiin Bluzan olevan Dzejlasta kirjoitettu. Eihän ne ollut edes tavannut vielä tammikuussa 24!
Äiti – joka heidän mukaansa myös petti miestään. Siksi Dz sanoi äitinsä olleen roolimalli.Luulen, että tämä on koko Dzeljan perheen ajatusmaailma. Äiti työntää tyttäriään koko ajan ylöspäin keinoja kaihtamatta. Kai hänkin huomasi, että Bojan ei ole nyt tähän hetkeen paras puolisoehdokas.
Ei ole nimeä maininnut pöhelö, mutta luulen et tollanenkin taitaa olla Kärtsälle liikaa. En usko, että haluaa juttujaan julkisuuteen.
Paitsi, että ne kulkeutuu juorulehtiin ja Jodeliin yms. sitäkin kautta ennen pitkää, jos suhde jatkuisi ja E samalla lailla kertoisi kaikesta. Älä SINÄ ole naiivi.Tuskin kun ei niitä syynää kuin häiriintyneet mammat sillä silmällä. K elää elämäänsä ja hyvä niin.
Äiti – joka heidän mukaansa myös petti miestään. Siksi Dz sanoi äitinsä olleen roolimalli.
![]()
Siis oikeasti äiti on pettänyt vai jotain paikallisen kompostin juttuja taas?Äiti – joka heidän mukaansa myös petti miestään. Siksi Dz sanoi äitinsä olleen roolimalli.
![]()
Niinpä, ilman näitä hänestä hyötyä yrittäviä tyrkkyjä.Tuskin kun ei niitä syynää kuin häiriintyneet mammat sillä silmällä. K elää elämäänsä ja hyvä niin.
Mistä? Totesin ihan vain faktan. Suurin osa nostaa elintasoaan tulojen noustessa eikä aloita mitään sen kummempaa vaurastumista. Tietenkin jos on varaa ostaa kiva kämppä niin ok, mutta eipä sitäkään voi sitten syödä (ellei muuta halvempaan).Taidat olla hieman kateellinen![]()
Eiköhän niitten tarina alkanut vasta saman vuoden syksyllä. Mahdollisesti sieltä d:n ljubljanan keikalta, josta keikkapaikan instassakin on videopätkiä bojanistaMiten niin ei olleet?
Kuka sellasta nyt voi oikeesti tietää?Siis oikeasti äiti on pettänyt vai jotain paikallisen kompostin juttuja taas?