Paljonko olisi sopiva summa yöhoidosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Paljonko olisit itse valmis maksamaan/paljonko haluaisit maksua kahdesta lapsen hoito yöstä? Lapsi siis yön kotona, tuttu ihminen tulee kahdeksi yöksi hoitamaan, päivällä lapsi päiväkodissa.. Mielipiteitä, kiitos =)

Mä en ainakaan itse ottaisi mitään. Ystävän poikaa haen hoidosta ja pidän vapaapäivällä ... ja en mä kehtaisi mitään siitä edes pyytää. Tänäänkin hain hoidosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mä en ainakaan itse ottaisi mitään. Ystävän poikaa haen hoidosta ja pidän vapaapäivällä ... ja en mä kehtaisi mitään siitä edes pyytää. Tänäänkin hain hoidosta.

Joo, ei meilläkään hoitaja mitään haluaisi, mutta itse haluaisin jotenkin korvata.. Meillä muuten nyt vaikea tilanne ja apu on enemmän kuin tarpeen.. Ja vaikka rahaa ei ottaisi, niin sitten jotain muuta mukavaa =).

Siis kuka lasta hoitaa illalla? En laskisi "yöhoitamiseksi" tuota tilannetta, jossa hoidetaan oikeastaan kaksi vuorokautta. Minä otin yölapsenvahtikeikoista aikanaan 100 mk tai myöhemmin 20 e. Ja oli siis noin klo 20-04/06 tms. nämä keikat.

Kerran muuten yhden keikan päätteeksi mies / lasten isä (joka ei asunut asunnossa) tuli omilla avaimillaan sisään ja alkoi pistämään kämppää paskaksi. Rikkoi ainakin lasisen pöydän ja kaatoi viherkasveista multia lattialle. Sitä ennen toinen pojista oli juuri pissannut sänkyyn. En muista soitinko minä poliisin vai kuka ja oliko mies vielä kämpässä. Poliisit ja äiti tulivat yhtä aikaa kotiin, ja minä sain vastailla poliisin kysymyksiin. Äiti ja pojat lähtivät turvakotiin. :/ Myöhemminkin sama äiti kyseli lapsenvahdiksi, mutta minä olin "varattu".