Paljonko olisi ihanne mitä haluat laihduttaa?

Ite olin 172cm ja 62kg kun mieheni tapasin 6v sitten. Olin hjuvan kokonen :) ja nyt oon 172cm ja reilu 80kg! Että kiloja kun sais pois n 20kg niin avot. Taitaa olla mahdotonta :'( Mut aatella että kaikkihan ON mahdollista!!! Toinen juttu on millanen itsekuri löytyy. Huoh...
 
Phyllis
Tilanne nyt 163cm ja 74kg, 12-14 kiloa kun sais pois, elikkä jos tonne 60-62 kiloon pääsisin, niin onnellinen oisin. Aluksi meinasin, että niihin mittoihin missä olin, kun tapasin mieheni 5,5 vuotta sitten 163/58, mutta kun katoin meidän kihlajaiskuvaa, niin HUH ko oon ollu riuku!!! Eli tuo 60 ois hyvä :)
 
peppilottasikuriina
olen 172/65, josta yritän pudottaa vielä ainakin 5 kg. olen kyllä norm.painoinen nytkin, mutta oma kroppa on vieras raskauksien jälkeen, joten laihtua pitäs...
olen laihduttanut 10kg kolmannen jälkeen jo, mutta nyt tuntuu olevan loput tiukassa... :/
 
Olen 166 ja ennen synnytystä 78kg. Nyt ku rupesin laihuttaan niin saldo oli 68kg. Mulla ois tavoitteena saada paino 55-56kg jonka noin puoltoista vuotta sitte painoin. Parhaana ainaka painoin 53kg ja olin tosi tyytyväinen itseeni. Vielä ku sínne pääsis mutta taidan tyytyä tuohon tavotteeseen. 58kg olisi jo nannaa. Saas nähä kestääkö hermot tuota säästöliekillä olemista. Jotenki tuntuu ku on noilla pisteillä ja sit ku syö niitä pisteettömiä ruokia tai siis rehuja niin tuntuu että on nälkä koko ajan. Mä olen sitte niin NÄLISSÄÄN. No mut taas oli lähteny 0,5kg (viikon jumittamisen jälkeen) että kyllä kait se kannattaa. En malta oottaa että millon taas mahun vanhoihin vaatteisiin. Aina haikailen niitä vaatekaapilla käydessä. Toivottavasti se päivä vielä koittaa ettei tartte niitä roskiin heittää. Harmittaa vaan ku ostin 3 uudet housut viime kesänä enkä niitä kauaa sitte pitäny ku alko pömppö kasvaan.
 
Itse pudotin painonvartioissa n. 2-vuotta sitten 20 kg !!!!!!!!!!!


Voi taivas miten onnellinen olin Mutta nyt on taas tullut pikkuhiljaa takaisin, aivan oma syy.

Tarkoitus on tsempata "korvien väli" taas hyväksymään nälkä. En tiedä mitä on laihduttaa ilman nälkää, voiko sellaista edes olla???

Minulla on 1-2 vkoa kaikkein vaikeinta aikaa, sen jälkeen homma alkaa pyörimään omalla painollaan.

Olen täysin ehdoton ruokavalion suhteen laihduttaessa. Aainoastaan painonvartioiden myymiä "herkkuja" ostin joskus punnituksila.

Tahdonvoimaa laihdutus vaatii, mutta kun huomaa tuloksia motivaatio lisääntyy kummasti.

On tietysti henkilöitä joilla on joku lääkitys päällä, joka vaikeuttaa laihdutusta tai lisää ihan väkisin painoa.
 
melli76
olen 160 just ja just pitkä ja painoa on 66.8 nyt. ihanne lukema olis jotakin 55-58kg, kunhan alle 60kg sais niin olisin tyytyväinen, mutta kun ne ovat niin tiukassa lähtee ja repsahduksia tulee välillä.
 
syysvuokko
huh, laihdutettavaa olisi sellaiset 10 kiloa. Ja ne olen hankkinut ihan vaan lötköilemällä! Minne on hävinnyt se urheiluhullu, joka meillä asui vielä viitisen vuotta sitten!!!??? Pääsenkö laihdutusremmiin??
 
pituutta on n.161cm ja painoa n.67kg, elikkä painoa olis saatava pois, että housuihinsa taas mahtuisi. ennen odotusta paino vaihteli siinä 58-62 kg paikkeilla. siihen 58 kg:n kun pääsis niin olisin erittäinen tyytyväinen. sain äidiltäni pirtti lahjaksi kuntopyörän, kun sen hankkimista olin harkinnut, niin äiti sen minulle sitten osti. se oli hyvä lahja. jotain hyödyllistä, ja josta tosiaan on hyötyä. olen ottanut tavoitteeksi polkea joka ilta vähintään 5 km. välillä lipsumista pakostikin tulee, kun on mökillä tms.! viittis jättää SIPSIT, PIZZAT, HAMPPARIT yms...! karkkiin ei onneksi ole heikkoutta, eikä mihinkään imelään, mut nuo hyvät ruoat. HITSI!!!
 

Yhteistyössä