Paljonko olette onnistuneet tinkaamaan kiinteistövälittäjän palkkiosta pois?

• Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti
hutyr
Kannattaa vertailla ja kilpailuttaa, sanoa, että xx firma tarjosi tällaista, mitä te tarjoatte?

Me myytiin vähän alle 250te asunto etukäteen sovitulla, kiinteällä palkkiolla, prosentiksi tuli lopulta 2,4. Välittäjällä on väliä, kannattaa nähdä vähän vaivaa sen oikean löytämiseen, kysellä tutuilta ym.

Osakkeen myyminen on helpompaa kuin kiinteistön, jos itse lähtee myymään.

"anu"
Ja kilpailukierrosta tehdessä voit soittaa perään miellyttävälle mutta kalliille välittäjälle, että toinen tarjos halvemmalla.. Siinä kohtaa varmasti tippuu myös tämän tarjous. En itse valitsisi ikinä vain välityspalkkion perusteella välittäjää. Kyllä sen täytyy hyvä myyjä olla. :)

"nainen"
[QUOTE="anu";27083901]Ja kilpailukierrosta tehdessä voit soittaa perään miellyttävälle mutta kalliille välittäjälle, että toinen tarjos halvemmalla.. Siinä kohtaa varmasti tippuu myös tämän tarjous. En itse valitsisi ikinä vain välityspalkkion perusteella välittäjää. Kyllä sen täytyy hyvä myyjä olla. :)[/QUOTE]

Mistä OIKEASTI tietää, kuka on hyvä välittäjä? Jokainen niistä on yksityisyrittäjiä, vaikka kuuluvat ketjuun.

Välittäjän perusduunia on vain laittaa se ilmoitus Oikotielle ja järjestää näyttö.
Ei kai siinä kamalia eroja VOI olla?

"anu"
totta helvetis välittäjissä on eroja!! toinen myy, toinen ei. toinen osaa hinnoitella, toinen ei. ja niin edelleen. :) ilmeisen turha sulle alkaa edes perustelemaan asiaa sen kummemmin.

ja puskaradio on paras tälläkin alalla. kysele hyvää välittäjää ihmisiltä, samalla kuulet kenelle ei kannata laittaa myyntiin.

vierailija
Puolet pois, vähintäänkin, mieluiten kaksi kolmasosaa. Kiinteistönvälittäjä on ammatttien arvoasteikossa siellä aivan pohjalla eli käytettyjen autojen kauppiaan tasolla tai itseasiassa vielä alempana. Täysin silkkaa kusetusta, palvelulla on häviävän pieni tai täysin olematon lisäarvo mutta hinta on aivan käsittämätön. Siinä käytetään häikäilemättä hyväksi asunnon myyjän paineita saada asunto myytyä.
Väitteesi ei pidä paikkaansa!

Yhteistyössä