Paljonko olet laihtunut nutriletillä?

• Viestiketjun aloittaja laihtunut
  • Ensimmäinen viesti
mamitzu
olen tiputtanut reilu 10 kg, mutta sain raskaudessa ylimääräisiä kiloja takaisin. Nyt olen taas nutrilla viidettä päivää. Ja nyt lähtenyt 2,4kg.
Nestettä toki mutta saa mielen iloiseksi. :)

hei miumiu
Alkuperäinen kirjoittaja MiuMiu:
Mulla tippui 20,5kg 10 viikon kuurilla ja nyt olen ollut 15 viikkoa ja tippunut 28kg
Nutrilett pusseja 5 päivässä ja jonkun verran vichyä ja kahvin juon mustana
upeeta :)
miten voit? aika mieletöntä, 28kg 15viikossa. oletko lääkärin luona käyny? mistä sä olet löytänyt itsekurin tohon?

miumiu
Eli nyt olen ollut n.18 viikkoa ja painoa on tippunut 33,5kg ja parin viikon kuluttua lopetan tämän. En ole käynyt lääkärin valvonnassa. Näin pitkään ei saisi kyllä olla ominpäin mutta olen niin perusterve ihminen että olen vain ollut. En silti suosittele kenellekään olla ominpäin näin pitkään. Lähtöpaino minulla oli 96,5kg ja nyt siis painan 63kg eli aikas hurjaa olla näin pienessä ajassa näin paljon pienentynyt. Monet tuttavani ovat olleet myös tällä kuurilla ja ei ole yhdelläkään tullut kiloakaan takaisin. Ovat jatkaneet vain syömällä terveellisesti ja katsonut hiilarit että ovat hyviä hiilareita!

"hih"
mä laihduin myös vlcd pusseilla 10 kiloa muistaakseni 10 päivässä tai saattoi olla 11 pv. lyhyt aika kuitenkin. olin muutamii viikon xtravaganza ryhmässä mut se sitte jäi kesken ku tuli työesteitä ja sit se vain jäi (seliseli :D) mut mulla ovat pysyneet pois. oon sen jälkeen tiputtanu ehkä vielä about 7 kiloo nutreilla, mut ne nyt tulee aika nopeesti takas lähes kaikki jos siihe pussien jälkeiseen ruokavalioon ei oikeesti panosta. karppaaminen on pitäny painon poissa. jos pitkäks aikaaa repsahtaa normihiilareihin niin paino kyl lähtee hiipimään taas ylös. lähtöpainoo mul oli melkeen sata silloin. ja pituutta joku 174

sandra1984
Olen tiputtanut nutriletin avulla 21kg, prosessi kesti noin 3kk mutta edelleen tiputtelen, olis vielä 10kg tiputettavaa. Itselläni olen kokeillut kaikenlaisia nutrilett makuja ja muita vaihtoehtoja. Lopulta ainoastaan suklaa pirtelö meni hyvin alas, joten syön sitä päivittäin 2-3 pussia. Ja sen lisäksi hyviä rasvoja, proteiineja yms.. esim rahkaa, raejuustoo, kanaa, tonnikalaa, kasviksii, salaattia.. juon kahvia ja light limuja. Jos joskus tekee mieli herkkuja syön jne.. en ole niin ehdoton itselleni. Kyseiset 20kg olen tiputtanut siis 2 vuotta sitten ja nyt olen jatkanut porjektia.. pysyvästi ovat poissa pysyneet kun samalla muutin koko ruokavalioni enkä ole palannut entiseen..

"Nappi"
Itse aloitin just nutrilet kuurin(suklaan makusta 5pussia/päivä). Vuoden loppuun tarkoitus selvitä noilla eväillä:) paino tällä hetkellä 135kg ni pitäs olla ens vuoden alussa jotai 90-95kg:) Päättäväisyyttä tarvitaa mutta sitä on kyl jo kertyny ihan riittävästi tähän rungon ympärille:) täytyy laitella tänne tuloksia ja ajatuksia matkan varrella. ens vuosi uutena miehenä kuullostaa niin hyvältä, mut vaikeeta tulee olemaan mut enköhän siitä selviä suomalaisella sisulla.

"mallu"
nutriletillä olen laihduttanut paljon. Kolmessa kuukaudessa laihduin 25 kg. Lähtöpaino 88 ja pituus 162 cm. Nutriletin keitot ja patukat on erittäin maistuvia. Yllätyin siitä. Pitää vatsan täysinäisenä. Join kahvia ja light mehuja. Hedelmiä ja vihanneksia tuli naposteltua.

"vieras."
21kg/12 viikkoa. Lisäksi 24kg Kiloklubin avulla. Painonvartijoillakin olen laihduttanut joskus nuorempana, mutta ainakin silloinen systeemi ohjasi mahdollisimman vähärasvaiseen ruokavalioon ja lopulta minulta alkoi hiukset varista jne. Se Painonvartija-tulos ei myöskään kestänyt toisin kuin nykyinen (neljä vuotta kasassa), mutta siitä en voi syyttää (vain) laihdutusmetodia vaan itseäni.

"yks vaan"
kannattaa kokeilla cambridge ohjelmaa. googleen vaan hakusana cambridge ohjelma, kestää 6kk, ja saat henk. kohtaisen valmentajan, joka seuraa tilannetta, antaa vinkkejä terveelliseen elämään. Alotetaan pelkillä pusseilla, ja lisäillään pikku hiljaa oikeeta, muttta terveellistä ruokaa. ite tiputin 6kk 14 kiloo (ylimäärästä oli n. 17), mut nyt olen normaalipainossa, mieheni jolla elopainoakin himppusen enämmän. tiputti 35 kiloa 6kuukaudessa. suosittelen.

valmentajia on melkein joka kaupungissa.

"Jenny"
Itsellä mennyt nutraamalla nyt kolme päivää ja kaksi kiloa paino jo mennyt alas. Aloitin aikanaan (n.2vuotta sitten) painonpudotuksen karppaamalla ja sitä lähti n.20kg sinä aikana. Nyt on 18 pvän nutriletti menossa ja hyvä fiilis tästä jo heti alkuunsa :) varmaan jatkuu osa nutraamisella tän 18pvän jälkeen ja vihanneksia ja kanaa jatkossa niinkun kuuria ennenkin :) jäätelö on ainoa mihin olisi tosi kova himo tälleen kesällä mutta muuten pientä uupumusta lukuunottamatta olo on ihan hyvä ja motivaatio korkealla!:)

vierailija
Muuten kyllä, mutta usein sen mikä lahtee esim. Nutriletillä tai karppaamalla, tulee kaksinkertaisena takaisin.
Enpä tiedä millä naiset tämän kuvitelman perustelee.Varmasti jos suöt nutria pari päivää tai viikon,mitään muutoksia kehossa tai mielssä ei pidemmällä aikavälillä synny.Itse pudotin vuosi sitten 15kg ja poissa pn pysynyt grammalleen, mutta minussa nutraaminen poisti mm himon herkkuihin ja kyvyn suödä roskaruokaa.Edelleen kaikenlainen mättö ilettää.

vierailija
En ymmärrä näitä Nutriletteja ym dieettejä. mitäs sitten kun lopetatte käytön, palaatte entiseen mässäilyyn ja lihotte taas. Ruokailutottumuksia muuttamalla laihtuu pysyvästi, ei millään dieeteillä. I

Yhteistyössä