Paljonko olet laihtunut nutriletillä?

• Viestiketjun aloittaja laihtunut
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
tuttuni on syönyt (vai juodaanko sitä?) nutriletia monta (muistaakseni 5) kuukautta, laihtunut yli 30 kg. Lähtöpainokin oli kyllä lähempänä 200kg.
Söikö se noita "valmiita paketteja", missä on koko päivän ruoka? Söikö se yhteenmenoon noin kauan, vai oliko joitain taukoja? Noitahan (5 päivän kuuri) ei saa syödä kun muutaman kerralla. Eli joku tommonen 15 päivää peräkkäin.

tuttu
Mä en tiedä tarkkaan, kun en oo kehdannu kauheasti kysellä, ettei tyyppi nolostu. Mutta se tyyppi on kai vähän niinkuin koekaniinina, eli lääkäri tarkkailee sitä vähän tiuhempaan ja se saa ne tuotteet kai ilmatteeks. Jos niitä saa lääkärin valvonnassa syödä vähän enemmän kuin 5 päivän kuureina, luulisin.

Vieras
Toi on ihan huijausta, jos on vaan vähän ylipainoa. Mulla oli tuo 5 päivän pakkaus joskus ja vaan kilo putosi viikon aikana. Hirveen makusiakin olivat. Laskin sitten tuon kalorit ja painonvartijoiden pisteiden kalorit/ päivä. Meni jokseenkin samoihin, kun sai syödä 20 pistettä. Eli pienellä ylipainolla samaan tulokseen pääsee ihan normi ruualla.

hoppaspoppas
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Mut siinäpä on just kätevää se, ettei tarvii miettii mitään, kun vaan syö säännöllisesti noita.
kilohan on jo paljon, jos noin lyhyessä ajassa lähti.
Muuten kyllä, mutta usein sen mikä lahtee esim. Nutriletillä tai karppaamalla, tulee kaksinkertaisena takaisin.

en usko
Alkuperäinen kirjoittaja hoppaspoppas:
Mut siinäpä on just kätevää se, ettei tarvii miettii mitään, kun vaan syö säännöllisesti noita.
Muuten kyllä, mutta usein sen mikä lahtee esim. Nutriletillä tai karppaamalla, tulee kaksinkertaisena takaisin.
Mä olen aina ollut laiha ja vain raskauksien aikana lihonnut. En syö paljoakaan, joten tuskin sitä vaaraa on, kun en syö liikaa, enkä syö herkkuja.

hoppaspoppas
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Mä olen aina ollut laiha ja vain raskauksien aikana lihonnut. En syö paljoakaan, joten tuskin sitä vaaraa on, kun en syö liikaa, enkä syö herkkuja.
Eli ruokavaliosi on aika lailla kunnossa. Jos kuitenkin aloitat ankaran dieetin, sen jälkeen saattaa alkaa yletön mässäily. Elimistö näet pelkää, että nälkäkuureja on tulossa lisää ja yrittää varastoida energiaa.

näin
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Eli ruokavaliosi on aika lailla kunnossa. Jos kuitenkin aloitat ankaran dieetin, sen jälkeen saattaa alkaa yletön mässäily. Elimistö näet pelkää, että nälkäkuureja on tulossa lisää ja yrittää varastoida energiaa.
Olen pari vuotta sitten laihduttanut myös ja senkin lopputulos oli pysyvä. Mutta sitten tulin raskaaksi ja haluan taas entiselleen.
Enkä todellakaan ole nyt laiha, vaan normaalisti, aina ennen raskauksia.

hoppaspoppas
Parasta olisi tietysti pudottaa painoa hitaasti muuttamalla ruokailutottumuksia kevyempään suuntaan ja lisäämällä hieman liikuntaa. Esim. karppauksen jälkeen vaatii suurta itsehillintää olla sortumatta herkkuihin.

VLCD- ja muista ihmedieeteistä on usein enemmän haittaa kuin hyötyä. Kyllä jotkut tietty niilläkin onnistuvat pudottamaan painoa pysyvästi, mutta se on melko harvinaista.

Monet naiset ovat kokeneet tehokkaaksi ryhmässä laihduttamisen. Painonvartijoiden ruokaohjelma on hyvä, koska siinä syödään runsaasti terveellistä ruokaa. Ainoa huono puoli siinä on rahastus.

Pikkusen pullee
Mä olen kokenut hyviksi ne pirtelö-jauheet, joita myydään 15kpl pakkauksissa. Lisäksi kahvia, paljon vettä, kasviksia. Sitä 5-päivän pakkausta en suosittele, en saanu niitä liemiä alas ja muutkin oli aika kauheita...

PV:n pisteet ei toimi mulla, koko ajan on nälkä ja pitää miettiä joka suupala, ruoka pyörii mielessä koko ajan = sortumisia tulee ja laihtuminen on hidasta, josta taas seuraa motivaation katoaminen. Tässä senkun ottaa säännöllisesti pussit, ei tarvi miettiä mitä syö ja nälkäkin katoaa parissa päivässä ja tulosta tulee. Olo oli mulla ihan pirteä ja hyvä, kun vaan muisti juoda riittävästi.

Olin kesällä 3,5 viikkoa yhtäjaksoisesti nutreilla, ja pudotin pysyvästi 7 kg. Siitä sain joulun aikaan pari kiloa takaisin, mutta se oli ihan omaa syytä, tietoisesti vedin suklaata ja joulutorttuja vuoronperään... Kilot ei tuu takaisin, jos pysyy järkevässä ruokavaliossa.

kuudespäivä
Olen nyt nutrilett dietillä kuudetta päivää. Paino on pudonnut 2,6kg. Suuri osahan tuosta on vettä, mutta nutrauksen jälkeen jatkan kiloklubin ohjeilla ja syön 600 g kasviksia päivässä, leivän syöntiä ajattelin myös hiukan rajoittaa.

Tavoitteeni on olla 13kg kevyempi ensi kesänä.

kk
Kyllä nutraamalla saa painoa alas. En tiedä tuosta aloituspakkauksesta, kun en pidä pastoista muutoinkaan, enkä vanukkaista. Olen ihan pussikeittoja ja pirtelöitä käyttänyt. Olo on hyvä ja energinen, eikä mielitekoja juurikaan ole. Pudotettavaa tosin on vieläkin 20 kg eli alkupainosta kai pudotusvauhti riippuu. Tuskin samaa tahtia saa painoa alas jos sitä on vain tuo 10 kg ylimääräistä.
Olen tiedostanut varsin hyvin sen, että nutraamisen jälkeen on opeteltava syömään todella hiiren annoksia. Itse olen ajatellut jatkaa vhh ruokavaliolla sitten kun olen vielä saanut noin 15 kg pois. Osanutraus on myös yksi vaihtoehto joksikin aikaa.

vielä vaan.
viime keväänä ja pois on pysynyt, vain 2 on tullut ylöspäin. Olin vlcd-dieetillä 9 viikkoa ja sen jälkeen olen tarkkaillut hiilareita. Aion pudottaa ainakin 10 kg samaisella tavalla ennen kesää sekä ulkonäkö että terveyssyistä. Kyllä näinkin kadotettu läski pysyy ihan samalla tavalla pois kuin hitaasti pudotettu kunhan vaan muistaa että syö kevyesti ja suhteessa uuteen painoon. Harmittaa kun näitä dieettejä aina morkataan, minulle tämä on ainoa oikea tapa ja monille muille, ei kai lääkärit näitä muuten suosittele jos niistä ei apua olisi. Ei muuta kuin aloittakaa, on ihana olla hoikempi :)

misscurve
Parasta olisi tietysti pudottaa painoa hitaasti muuttamalla ruokailutottumuksia kevyempään suuntaan ja lisäämällä hieman liikuntaa. Esim. karppauksen jälkeen vaatii suurta itsehillintää olla sortumatta herkkuihin.

VLCD- ja muista ihmedieeteistä on usein enemmän haittaa kuin hyötyä. Kyllä jotkut tietty niilläkin onnistuvat pudottamaan painoa pysyvästi, mutta se on melko harvinaista.

Monet naiset ovat kokeneet tehokkaaksi ryhmässä laihduttamisen. Painonvartijoiden ruokaohjelma on hyvä, koska siinä syödään runsaasti terveellistä ruokaa. Ainoa huono puoli siinä on rahastus.
Olen kokeillut painonvartijat mutta on niin h-vetin työlästä ja hidasta!!! Vuodn olen ollut samassa painossa pudotettuani 15 kg vlcd-dieetillä , täytyy vaan muistaa että läskiä tulee jos syö väärin ja liikaa. Turhaa pelottelua tuollainen. Kannattaa opetella syömään vähemmän, eikä sitä voikkaan syödä paljoa koska vlcd:n aikana vatsalaukku kutistuu ja täyttyy nopeasti!

Mies on 10vkoa kuurilla, takana nyt puolet ja painoa tippunut yli 10kg. Homma ei lopu kuuriin vaan jatkavat sen jälkeen ravintoneuvonnassa syömällä normiruokaa. Kuuri on vain potku koko hommalle.
kummitäti sai nutraamalla hienosti alas, vaan kilot palasivat kun sen kuurin perään ei riittävästi saanu tukea jatkaa uudella linjalla.

miia
Kertokaa millaisia määriä niitä esim pirtelöitä juotte päivän mittaan? syöttekö yhtään mitään muuta? Itse joskus kokeillu niit 5pv juttuja, mutta osa niistä "ruuista" oli vaan niin turkasen pahoja!!! Miten jos niillä patukoilla ja pirtelöillä ja joillain keitoilla yrittäisi, niin paljon per päivä niitä saisi syödä?

Yhteistyössä