Söikö se noita "valmiita paketteja", missä on koko päivän ruoka? Söikö se yhteenmenoon noin kauan, vai oliko joitain taukoja? Noitahan (5 päivän kuuri) ei saa syödä kun muutaman kerralla. Eli joku tommonen 15 päivää peräkkäin.Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:tuttuni on syönyt (vai juodaanko sitä?) nutriletia monta (muistaakseni 5) kuukautta, laihtunut yli 30 kg. Lähtöpainokin oli kyllä lähempänä 200kg.
Muuten kyllä, mutta usein sen mikä lahtee esim. Nutriletillä tai karppaamalla, tulee kaksinkertaisena takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mut siinäpä on just kätevää se, ettei tarvii miettii mitään, kun vaan syö säännöllisesti noita.
kilohan on jo paljon, jos noin lyhyessä ajassa lähti.
Mä olen aina ollut laiha ja vain raskauksien aikana lihonnut. En syö paljoakaan, joten tuskin sitä vaaraa on, kun en syö liikaa, enkä syö herkkuja.Alkuperäinen kirjoittaja hoppaspoppas:Muuten kyllä, mutta usein sen mikä lahtee esim. Nutriletillä tai karppaamalla, tulee kaksinkertaisena takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mut siinäpä on just kätevää se, ettei tarvii miettii mitään, kun vaan syö säännöllisesti noita.
Eli ruokavaliosi on aika lailla kunnossa. Jos kuitenkin aloitat ankaran dieetin, sen jälkeen saattaa alkaa yletön mässäily. Elimistö näet pelkää, että nälkäkuureja on tulossa lisää ja yrittää varastoida energiaa.Alkuperäinen kirjoittaja en usko:Mä olen aina ollut laiha ja vain raskauksien aikana lihonnut. En syö paljoakaan, joten tuskin sitä vaaraa on, kun en syö liikaa, enkä syö herkkuja.Alkuperäinen kirjoittaja hoppaspoppas:Muuten kyllä, mutta usein sen mikä lahtee esim. Nutriletillä tai karppaamalla, tulee kaksinkertaisena takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mut siinäpä on just kätevää se, ettei tarvii miettii mitään, kun vaan syö säännöllisesti noita.
Olen pari vuotta sitten laihduttanut myös ja senkin lopputulos oli pysyvä. Mutta sitten tulin raskaaksi ja haluan taas entiselleen.Alkuperäinen kirjoittaja hoppaspoppas:Eli ruokavaliosi on aika lailla kunnossa. Jos kuitenkin aloitat ankaran dieetin, sen jälkeen saattaa alkaa yletön mässäily. Elimistö näet pelkää, että nälkäkuureja on tulossa lisää ja yrittää varastoida energiaa.Alkuperäinen kirjoittaja en usko:Mä olen aina ollut laiha ja vain raskauksien aikana lihonnut. En syö paljoakaan, joten tuskin sitä vaaraa on, kun en syö liikaa, enkä syö herkkuja.Alkuperäinen kirjoittaja hoppaspoppas:Muuten kyllä, mutta usein sen mikä lahtee esim. Nutriletillä tai karppaamalla, tulee kaksinkertaisena takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mut siinäpä on just kätevää se, ettei tarvii miettii mitään, kun vaan syö säännöllisesti noita.
Olen kokeillut painonvartijat mutta on niin h-vetin työlästä ja hidasta!!! Vuodn olen ollut samassa painossa pudotettuani 15 kg vlcd-dieetillä , täytyy vaan muistaa että läskiä tulee jos syö väärin ja liikaa. Turhaa pelottelua tuollainen. Kannattaa opetella syömään vähemmän, eikä sitä voikkaan syödä paljoa koska vlcd:n aikana vatsalaukku kutistuu ja täyttyy nopeasti!Alkuperäinen kirjoittaja hoppaspoppas:Parasta olisi tietysti pudottaa painoa hitaasti muuttamalla ruokailutottumuksia kevyempään suuntaan ja lisäämällä hieman liikuntaa. Esim. karppauksen jälkeen vaatii suurta itsehillintää olla sortumatta herkkuihin.
VLCD- ja muista ihmedieeteistä on usein enemmän haittaa kuin hyötyä. Kyllä jotkut tietty niilläkin onnistuvat pudottamaan painoa pysyvästi, mutta se on melko harvinaista.
Monet naiset ovat kokeneet tehokkaaksi ryhmässä laihduttamisen. Painonvartijoiden ruokaohjelma on hyvä, koska siinä syödään runsaasti terveellistä ruokaa. Ainoa huono puoli siinä on rahastus.