M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viiras:Todellakin, se että ostaa kirppikseltä ei tarkoita sitä että pitäisi ilmaiseksi saada. Musta on ihan kohtuullista pyytää siitä vaatteesta jotain, eiköhän ne voi sitten tuupata UFF-laatikkoon jos niistä ei rahaa halua. Ajatushan on kierrättää, olet ostanut vaatteen ja myyt sen eteenpäin kun se on itsellesi tarpeeton. Näin saat vähän omiasi takaisin ja joku voi ostaa uutta halvemmalla itselleen tarpeellisen. Eikä joudu heti hävitykseen, vaan kiertää käyttäjältä toiselle.
Ilmaisjakelua on toisaalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä ihmeen kaupasta te löydätte bodeja noin edullisesti? Itse olen pyörinyt hennesit, lindexit, anttilat, prisman jalastenvaateliikkeet ja kyllä yleinen hinta bodysta on noin 9.90? ja helposti kalliimpiakin löytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaatefriikki mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja pihi:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Olen maksanut pari euroa hyväkuntoisista.
Niitähän saa uusia samaan hintaan alesta
Mistä? Mä en osta mistään Tarjoustalosta tai Prismasta. Ostan vauvan vaatteet lastenvaate liikkeistä ja parhaimmillaan maksavat yli 20e kappaleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:Alkuperäinen kirjoittaja Vaatefriikki mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja pihi:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Olen maksanut pari euroa hyväkuntoisista.
Niitähän saa uusia samaan hintaan alesta
Mistä? Mä en osta mistään Tarjoustalosta tai Prismasta. Ostan vauvan vaatteet lastenvaate liikkeistä ja parhaimmillaan maksavat yli 20e kappaleen.
Piti sit tulla pröystäilemään tähän ketjuun??
Alkuperäinen kirjoittaja jop:Itse maksan kirppiksellä 0,10-2e.
Saa olla todella hyväkuntoinen tai juurikin niin mahtavan ihana ja persoonallisen näköinen body tms. vauvan vaate, että maksaisin enemmän kuin 2e/kpl.
Monesti saatan ostaa bodypaketteja, esim 8kpl bodyja 9,90e...taisi viimeisin osto olla H&M nettikaupasta?
En ole varma, mutta kyllä niitä halvalla saa, jos täysin uutenakin tahtoo ostaa. Nuo paketit vain ovat aika pliisuja ja noudattelevat samaa aihetta, jos mitään aihetta edes on.
Alkuperäinen kirjoittaja jop:Monesti saatan ostaa bodypaketteja, esim 8kpl bodyja 9,90e...taisi viimeisin osto olla H&M nettikaupasta?
En ole varma, mutta kyllä niitä halvalla saa, jos täysin uutenakin tahtoo ostaa. Nuo paketit vain ovat aika pliisuja ja noudattelevat samaa aihetta, jos mitään aihetta edes on.
Alkuperäinen kirjoittaja vara:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä ihmeen kaupasta te löydätte bodeja noin edullisesti? Itse olen pyörinyt hennesit, lindexit, anttilat, prisman jalastenvaateliikkeet ja kyllä yleinen hinta bodysta on noin 9.90? ja helposti kalliimpiakin löytyy.
kyllä prismassa on 5 euron bodeja![]()