paljonko maksatte kirppiksellä bodeista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
aiemmin oon myynyt tosi halvalla,ihan muutamalla kymmenellä sentillä ja aina menneet kaupaksi mut mietin voiks pyytää esim. euron tai puolitoistakin ja ostaako siis kukaan niitä siihen hintaan.
tää taantuma kun on vaikuttanut meidänkin talouteen niin ihan tienatakin haluais vähän.

Mä en tajua tätä....jos kirppareiden tarkotus on laittaa vaatetta kierrätykseen ja jos vaattet on hyväkuntoisia niin kyllä niistä voi pyytää sen hirmu iso rahan eli euron. Kaikki pitäs saada ilmaseks, hohhoi!

Jos mä laittaisin mein vaavin täysin uusina ostetut bodyt kirpparille niin en tod myis jollain parilla sentillä, itekkin oon maksanut niistä jopa seitsemän euroa, ja ovat todella hyväkuntoisia.....

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Mä en tajua tätä....jos kirppareiden tarkotus on laittaa vaatetta kierrätykseen ja jos vaattet on hyväkuntoisia niin kyllä niistä voi pyytää sen hirmu iso rahan eli euron. Kaikki pitäs saada ilmaseks, hohhoi!

täysi peesi tälle. :)

juu, alta euro/ euro... jos on kuin uusi, niin 2e. ihmiset pyytää kirppareilla huikeita summia, jos se body maksaa jo kauoassa 7e niin kuka hullu maksaa siitä kirppiksella 5-6e? tällästäkin näkee, ei välttämättä bodyt, mutta mikä tahansa tuote saattaa maksaa sne verran, että jos pari kolme euroa laittas lisää, ni sais jo upouuden kaupastakin...

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Lisään vielä lukemani kirppissäännön, että hinta olisi noin 1/3 alkuperäisestä, niin pari euroa bodysta ei ole kovin paha.

Ja kirpparit ei kuitenkaan ole mitään ilmaisjakelupisteitä. Jos mammat haluaa hyväkuntoisia bodeja lapsilleen niin menkööt ostamaan uusina kaupoista. Ai mut se ei oo ekologista .Se on sit reilua että kun toinen on mkasanut kympin jostain vaattesta niin sit toisen pitäs saada se kolmella sentillä. Joo.

2 kpl paketti 5 ?, niin ostin sitten niitä enkä kirpparilta. Kyllä tää lama koettelee ostajaakin, joten en maksa 4 ? kirpparibodysta. 20 snt käytetystä äitiyspakkauksen bodysta on ihan hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja pihi:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Olen maksanut pari euroa hyväkuntoisista.

Niitähän saa uusia samaan hintaan alesta

Mistä? Mä en osta mistään Tarjoustalosta tai Prismasta. Ostan vauvan vaatteet lastenvaate liikkeistä ja parhaimmillaan maksavat yli 20e kappaleen.

Itse kans olen mieluummin ale-myyntien kannalla ja kiertelen niissä ennemmin kuin ostan käytettyjä.Meidän lapsilla onkin lähes kaikki vaatteet jostain alesta kohtuu hinnoilla.

Todellakin, se että ostaa kirppikseltä ei tarkoita sitä että pitäisi ilmaiseksi saada. Musta on ihan kohtuullista pyytää siitä vaatteesta jotain, eiköhän ne voi sitten tuupata UFF-laatikkoon jos niistä ei rahaa halua. Ajatushan on kierrättää, olet ostanut vaatteen ja myyt sen eteenpäin kun se on itsellesi tarpeeton. Näin saat vähän omiasi takaisin ja joku voi ostaa uutta halvemmalla itselleen tarpeellisen. Eikä joudu heti hävitykseen, vaan kiertää käyttäjältä toiselle.
Ilmaisjakelua on toisaalla.

Yhteistyössä