...eli taitaa meilläkin olla tarkistuksen paikka. Maksetaan kyllä niin pientä erää/kk, etten kehtaa edes mainita..tosin on tässä muitakin lainoja samalla maksussa :/Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:25v ja 1100e
...eli taitaa meilläkin olla tarkistuksen paikka. Maksetaan kyllä niin pientä erää/kk, etten kehtaa edes mainita..tosin on tässä muitakin lainoja samalla maksussa :/Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:25v ja 1100e
Joo..tiedän senkin. Tuntuu vaan niin suurelta tuo summa.. meillä ei tosin noin paljo ole koskaan ollutkaan, tasan puolet tuosta alunperin.Alkuperäinen kirjoittaja jepujee:aijaaa....me halutaan kummiski joskus tää omaksikin ja ei paljo vähempää viitti maksella ja mä just jään äippälomalle ja miehellä ihan normi tulot ei isot todellakaanAlkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:hui...meillä edes korko+lyhennys ei ole noin paljoa...Alkuperäinen kirjoittaja jepujee:meillä 30v ja 890e/kk maksetaan,eka vaan korkoja ja sitten myöhemmin erä 1200e : ) ja normisti pärjätään,lainaa 160000eAlkuperäinen kirjoittaja omasta asunnosta haaveileva :Mikä on maksuaika?
Kannattaako ottaa pidempää kuin esim.15 vuotta?
Raisio on risteys.Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mies on ruvennut puhumaan asunnon/talon ostamisesta..
jos meinattais 200 000e laina ottaa (jolla tosin saa kerrostalokolmion täältä) niin aika pirun pitkä laina aika tulis...pystyttäis pistää asumiskustannuksiin mun palkka ,1500e
toinen mitä ollaan mietitty niin olis muutto hkistä muualle,raisiossa olis tuttuja
paljon teillä sitten on asuntolainaa?
ja kertokaa että mitä maksaa oikeesti ja missä
siis tä? paljon vai?Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:hui...meillä edes korko+lyhennys ei ole noin paljoa...Alkuperäinen kirjoittaja jepujee:meillä 30v ja 890e/kk maksetaan,eka vaan korkoja ja sitten myöhemmin erä 1200e : ) ja normisti pärjätään,lainaa 160000eAlkuperäinen kirjoittaja omasta asunnosta haaveileva :Mikä on maksuaika?
olen ihan samaa mieltä,EI oo iso erä tää meijän laina kylläAlkuperäinen kirjoittaja täh:siis tä? paljon vai?Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:hui...meillä edes korko+lyhennys ei ole noin paljoa...Alkuperäinen kirjoittaja jepujee:meillä 30v ja 890e/kk maksetaan,eka vaan korkoja ja sitten myöhemmin erä 1200e : ) ja normisti pärjätään,lainaa 160000eAlkuperäinen kirjoittaja omasta asunnosta haaveileva :Mikä on maksuaika?
minä maksan yksineläjänä (kaksi alaikäistä lasta) asumisoikeusasunnosta korko - laina- vuokra - kuluineen YKSIN 850 e. (Saman maksaisin pelkästä vuokra-asumisestakin) mut kahdestaanhan toi 1200e ei ole suurikaan menoerä!
kannattais varmaan pariutua, saatais hieno kämppä yhdessä kun molemmat satsais ton 850e!! däm!
No mulle jää palkasta käteen n. 1300e/kk, siitä lasten hoitomaksut 443e. Jää n. 850e, siitä sähkö, vesi, kaikki muu. Miehen tilistä maksetaan asuntolaina, autolaina, remonttilaina, opintolaina. Joten ihan en heti lähtisi tuollaista lainaa kuukaudessa lyhentämään. Mutta vastaavasti ei sitten tarvitse venyttää senttiä kaupassa tms. Ei tietysti tarvitse sinunkaan.Alkuperäinen kirjoittaja täh:siis tä? paljon vai?Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:hui...meillä edes korko+lyhennys ei ole noin paljoa...Alkuperäinen kirjoittaja jepujee:meillä 30v ja 890e/kk maksetaan,eka vaan korkoja ja sitten myöhemmin erä 1200e : ) ja normisti pärjätään,lainaa 160000eAlkuperäinen kirjoittaja omasta asunnosta haaveileva :Mikä on maksuaika?
minä maksan yksineläjänä (kaksi alaikäistä lasta) asumisoikeusasunnosta korko - laina- vuokra - kuluineen YKSIN 850 e. (Saman maksaisin pelkästä vuokra-asumisestakin) mut kahdestaanhan toi 1200e ei ole suurikaan menoerä!
kannattais varmaan pariutua, saatais hieno kämppä yhdessä kun molemmat satsais ton 850e!! däm!
Juu, ei oo ei. Kaikki on suhteellista. Korkona vain vajaa 900e on aika huima, sitä tässä yritän sisäistää..mutta kiva jos se teille on ok =)Alkuperäinen kirjoittaja jepujee:olen ihan samaa mieltä,EI oo iso erä tää meijän laina kylläAlkuperäinen kirjoittaja täh:siis tä? paljon vai?Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:hui...meillä edes korko+lyhennys ei ole noin paljoa...Alkuperäinen kirjoittaja jepujee:meillä 30v ja 890e/kk maksetaan,eka vaan korkoja ja sitten myöhemmin erä 1200e : ) ja normisti pärjätään,lainaa 160000eAlkuperäinen kirjoittaja omasta asunnosta haaveileva :Mikä on maksuaika?
sitten kun menen töihin niin meidän yhteiset tulot on jotain 4100eAlkuperäinen kirjoittaja näin täällä:meillä kk-lyhennykset 1000 ?/kk. Meidän rivariasunto (neliö) maksoi kolmisen vuotta sitten n. 160 000 ? ja lainaa tähän otimme n. 100 00 ?. Jos vaan molemmat saamme olla työssä, ei ongelmia pitäisi tulla. Nyt ainakin, kun korot on alhaalla ja molemmat ihan ok palkkaisissa hommissa, tuntuu että rahaa jää käyttöön enemmän.. Itse palasin juuri hoitovapaalta töihin ja ihana tunne, kun on "omaa rahaa" siis itse tienattua Tilanne tietysti eri, jos pitempään toinen joutuis "pakosti" olemaan pois töistä esim. työttömyyden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mies on ruvennut puhumaan asunnon/talon ostamisesta..
jos meinattais 200 000e laina ottaa (jolla tosin saa kerrostalokolmion täältä) niin aika pirun pitkä laina aika tulis...pystyttäis pistää asumiskustannuksiin mun palkka ,1500e
toinen mitä ollaan mietitty niin olis muutto hkistä muualle,raisiossa olis tuttuja
paljon teillä sitten on asuntolainaa?
ja kertokaa että mitä maksaa oikeesti ja missä
pakko kysyä, paljon otitte lainaa? meil sama kk summa ja laina oli alussa 80000Alkuperäinen kirjoittaja +:390e
No sehän riippuu ihan pariskunnan tuloista! Äly hoi taas. Mä olen tehnyt tuntityöläisenä töitä ja tuntimäärät heitelleet paljon, joskus harvoin täydet tunnit. Ei todellakaan olisi ollut varaa maksaa 1200€/kk asumismenoja!kahdestaanhan toi 1200e ei ole suurikaan menoerä!