paljonko maksan hoitajille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Lasten serkkutytöt ovat tulossa vkonlopuksi hoitamaan 1 ja 3 vee lapsia meille kotiin.... pe iltapäivästä su iltapäivään. Serkkutytöt ovat 17 ja 18 vee. Jos kysyn heiltä mitä hoito maksaa ni vastaavat että "ei tarvi mitään..." mutta kuitenki halauvat jotain...
Paljonkos te muut maksaisitte?

Todella työläät hoidettavat. Joutuvat syöttään, vaihtaan vaippoja, pesut, nukutukset, viihdyttäminen, siivoaminen. Vähintään 50 euroa/tyttö ja ehkä enemmänkin.

Täällä kans saavat syödä ja juoda tietty niin paljon kuin jaksaa. saavat myös pyytää ystäviä kylään ja olla kuin kotonaan kunhan vain lapset tulee hyvin hoidetuiksi. Muita töitä ei tietenkään tarvitse tehdä....
Jos toinen heistä olisi tullut yksin niin olisin antanu jotain 60-70 e mut jos jakavat palkan (niin kuin työtkin) ni eihän se yhdelle tee juuri mitään...

jos koko vkl pitäisi hoitaa niin en itse alle 100 euroa kehtaisi olla antamatta. 1 j 3 vuotiaat on kovin työläitä, ja se vastuu vielä siinä toiminnassa. itse en jättäisi 1 vuotiasta noin nuorille hoitoon koko vkl..

Mun mielestä kyse ei ole siitä että epäröisi jättää. Mutta jos on niukka niukin täysi ikäisiä edes niin mulle tulee kyllä vastuu asiat heti mieleen. Mutta jokainen äiti tyylillään.

Kyllä varmaan 100/ tyttö maksaisin. 13v siskoni on välillä vahtinut vauvaa(olen its ollut myös kotona) ja maksanut 10e muutamasta tunnista.
Joskus teininä olin hoitamassa tätini koiria viikonlopun ja jopa siitä pestistä sain 100e + ruoat. Ja niitä piskejä ei tarvinnut edes lenkittää, kunhan avasi oven ja päästi pihalle :)

Kyllä mulle olis teininä kelvannut oikein hyvin se 50€ tuosta.:) Olin kerran hoitamassa naapurin koiraa, "muutettiin" sinne siskon kanssa yöksi ja saatiin olla niinkun kotona. Se oli oikeestaan vaan mukavaa vaihtelua ja vähän niinkun lomapäivä varsinkin kun koira oli kiva. En edes muista saatiinko siitä jotain rahaakin..

Yhteistyössä