Paljonko maksaisit tällaisesta vaatepaketista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huutis

Vieras
Aikuiselle, vaatteet ovat käytettyjä, mutta hyväkuntoisia.

Wesc collegepaita
Puma collegetakki
Puma huppari
Puma t-paita
Only farkut
Micmac farkut
Micmac farkut
Zara neulepaita
H&M neulepaita
H&M perus t-paita
H&M perus t-paita
H&M perus t-paita
Hollister pikeepaita
Hollister t-paita
Junk Food t-paita
Benetton pitkähihainen t-paita
Benetton lyhythihainen t-paita

Tai kannattaako edes noita farkkuja änkeä samaan pakettiin? Jos ei, niin paljonko sitten maksaisitte tuosta paketista?

siellä on niin paljon tarjontaa vaatepaketeista, että todellakin täytyy olla hyväkuntoista ellei uusia. Kokokin vaikuttaa. Mutta jos pystyisin noutamaan, niin 20e maksimissaan.

Farkkujen postitus maksaa jo niin paljon, että voitolle jää vaan itella.

Jos vaatteet olisivat hienoja ja hyväkuntoisia, voisin maksaa 70-80 euroakin, sisältäen postikulut.

Farkut myisin tosiaan erikseen, koska ihmiset ovat usein eriparia ylä- ja alaosan kanssa.

jos noi on ookoo kuntoisia niin ottaisin viikoks kirppispöydän koska noista paketeista sä et saa niin paljon huutiksessa. Kirppispöydässä sä voit saada merkkivaatteista jotain neljä eurookin mut jos pakettii pistät niin tulee about euro per vaate karkeesti jaettuna Siis jos sulla löytyis muutakin myytävää... Mut et saa merkkivaatteista niiden arvoista hintaa paketissa. Mut tietty jos haluu päästä vaan samalla eroon niin 20euroo sitten vaan. voi pyytää enemmän mut ostajat voi kaikota...

Minulle ihan tuntemattomia merkkejä nuo Wesc ja Hollister. Onko ne jotain merkkivaatteita siis?

Kyllä tuosta voisi varmaan jonkun 30 euroa maksaa, jos olisi tarvetta ja sopivia.
Itse en ole koskaan myynyt aikuisten vaatteita huutiksessa, kun olen ajatellut, että eivät käy kaupaksi.

Yhteistyössä