paljonko maksaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

noin vähän :o

Paljonko meinasit saada, 20e? :o

no vähän käytetystä vaatteesta niin kyllä mä jonkin verran enemmän haluan kuin 2? :D

siis en oleta saavani samaa hintaa mitä itse olen maksanut, mutta lähinnä nyt kartoitan että kannattaako ylipäätään pistää myyntiin..

no vähän käytetystä vaatteesta niin kyllä mä jonkin verran enemmän haluan kuin 2? :D

siis en oleta saavani samaa hintaa mitä itse olen maksanut, mutta lähinnä nyt kartoitan että kannattaako ylipäätään pistää myyntiin..

Sä saat niistä varmaan parhaan hinnan, kun teet ison paketin ja laitat huutikseen. Siis yhdistä nyt ainakin nuo kaksi kuvaamaasi settiä ja jos sulla on noita lisää, niin laita lisää vaan. Mitä suurempi paketti, sitä vähemmän postikulut tekevät lisähintaa per vaate.

Tuon yhden setin postitus maksaa varmaan maksikirjeen verran, eli onko se nyt sitten 6,70?? Eli lnoin 1,65? tulee ostajalle lisähintaa pelkistä posteista per vaate...melko kallista.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
esim tällänen paketti...

Housut 3?, huppari 3?, muut paidat á 2?. Yhteensä 10?.

Ja tämä on maksimi, eli posteja en tuohon päälle enää maksaisi sillä menee muutoin niin kalliiksi.

kalliiksi, no sehän on ihan miten asiaa katsoo.. jos uusi huppari maksaa sen 14-19? uudet sammarit 13? t-paita 4,90 ja pitkähihainen t-paita 7,90 niin uutena samasta maksaa 45? plus matkat sinne kauppaan..

äh, en tiiä, ehkä mä vaan oon ihan hakoteillä näissä vaate jutuissa kun itse olen valmis maksamaan vähän käytetystä vaatteesta puolet uutena maksetusta hinnasta, kun en kuitenkaan uutena niitä halvemmalla sais :D

Sä saat niistä varmaan parhaan hinnan, kun teet ison paketin ja laitat huutikseen. Siis yhdistä nyt ainakin nuo kaksi kuvaamaasi settiä ja jos sulla on noita lisää, niin laita lisää vaan. Mitä suurempi paketti, sitä vähemmän postikulut tekevät lisähintaa per vaate.

Tuon yhden setin postitus maksaa varmaan maksikirjeen verran, eli onko se nyt sitten 6,70?? Eli lnoin 1,65? tulee ostajalle lisähintaa pelkistä posteista per vaate...melko kallista.

onha noita vaatteita kertynyt, ja pelkästään noita tollasia paketteja tulis koossa 86-92 niin 15 kpl :D (juuri siivosin pojan kaappia taas)
ja muita vaatteita lisäks.. ongelma on vain siinä että kirpparipöytää en jaksa ottaa, huutis on mulle täysin vieras vielä, ja jotenkin tökkii ajatus että pitäis nähdä kaikki se vaiva että saa pari euroa per vaate..

esim tällänen paketti...

Ja tämä on maksimi, eli posteja en tuohon päälle enää maksaisi sillä menee muutoin niin kalliiksi.

kalliiksi, no sehän on ihan miten asiaa katsoo.. jos uusi huppari maksaa sen 14-19? uudet sammarit 13? t-paita 4,90 ja pitkähihainen t-paita 7,90 niin uutena samasta maksaa 45? plus matkat sinne kauppaan..

äh, en tiiä, ehkä mä vaan oon ihan hakoteillä näissä vaate jutuissa kun itse olen valmis maksamaan vähän käytetystä vaatteesta puolet uutena maksetusta hinnasta, kun en kuitenkaan uutena niitä halvemmalla sais :D

Nyt ei myydä uusia, vaan käytettyjä vaatteita.

Mä käyn kirppiksillä jatkuvasti ja mä ostan sieltä juurikin kokoa 86 cm. Eli mä olen enemmän, kuin paljon verraillut hintoja ja mielestäni varsin hintatietoinen kirppishintojen suhteen.

Mulla on kirppisblogi jossa on paaaaljon myös kokoa 86 cm...käy sieltä kurkkaamassa mitä ne vaatteet kirppiksellä/nettikirppiksillä maksaa. Siellä on siis kuvat, koot ja hinnat näkyvillä.

http://chef.blogit.fi/

Toki joku maksaa enemmänkin, mutta mä en koska mä saan niitä mielestäni edullisemminkin, kuin että maksaisin vaikka vitosen housuista jne.

esim tällänen paketti...

Mulla on sama sillon kun törmään johonkin ihanaan vaatteeseen ja jota lapsi tarvii.. Oon kyllä tosi ranttu..

Mä käyn kirppiksillä jatkuvasti ja mä ostan sieltä juurikin kokoa 86 cm. Eli mä olen enemmän, kuin paljon verraillut hintoja ja mielestäni varsin hintatietoinen kirppishintojen suhteen.

Minuun pätee samat sanat - enkä maksa liikaa käytetystä, olkoon miten uudenveroinen tahansa. Ainoastaan ns. harvinaisuuksista voin maksaa hieman enemmän.

taidan vaan pistää siskon asialle :D se käyttää huutista jatkuvasti, varmaan osaa pyytää oikeita hintoja ja jaksaa nähdä sen vaivan että postittelee jne.
eikä mulle tule niin paha mieli siitä että mielestäni liki ilmatteeks vaatteita annan.. :ashamed:

Yhteistyössä