Paljonko maksaisit näistä rattaista, ei ole kuvaa :-)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikon äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nikon äippä

Vieras
Eli kyseessä Emmaljungan Cerox rattaat, vuosimalli 2005. Mukana on koko paketti, eli duolift, deluxe jalkapeite ja hoitolaukku.

Uutenahan tuo paketti on tuolloin ollut n. 700e luokkaa. Onko puolet ok summa?

Alkuperäinen kirjoittaja Rattaiden etsijä:
Minkä väriset raattaat ovat? Voisin olla kiinnostunut mikäli ovat punasävyset..

Sorry, taisin huonosti laittaa viestin :-) Eli minäkin etsin rattaita ja tuollaiset olisi kiikarissa, mutta eivät tosiaan ole punaiset :-D! Ovat sellaiset vihertävät, olikohan se joku Sport Safari väri nimeltään.

Alkuperäinen kirjoittaja aippa:
mulla ois 1,5 v vanhat briot myynnissä 450e sis. rahdin ja mukaan tulee kaikki kamppeet hoitolaukusta sadesuojaan....musta/harmaat ja brio duot...

Etsin rattaita, en yhdistelmiä, yhdistelmät meillä on jo. Kakkos, oikeesti kolmos, rattaita etsin. Ja nimenomaan emmaljungan ceroxeja :) Ja punasävysiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nikon äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rattaiden etsijä:
Minkä väriset raattaat ovat? Voisin olla kiinnostunut mikäli ovat punasävyset..

Sorry, taisin huonosti laittaa viestin :-) Eli minäkin etsin rattaita ja tuollaiset olisi kiikarissa, mutta eivät tosiaan ole punaiset :-D! Ovat sellaiset vihertävät, olikohan se joku Sport Safari väri nimeltään.

Sori, ymmärsin väärin. Ehkä on aika lähteä nukkumaan :D Ihan sopiva hinta on mun mielestä, mikäli vaan ovat hyväkuntoiset.

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Mie maksaisin 300?.Meillä ollut samat rattaat..hyvät oli,mutta kun on -05 malli niin saman sais lastentarvikkeesta tosi edulllisesti.

Tätä minäkin mietin, että kun ovat kuitenkin jo 2005 mallia... Että onko se puolet vielä vähän liikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs sanot näistä:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=67795386

mitä mieltä olet?

Minä en oikein kyllä taida noita duoja huolia :-) Brio merkki sinänsä ok, ja kuuluu etsintälistalle myös merkkinä! Mutta nyt jotenkin illan mittaan olen kallistunut Emmaljungaan :-D!

ERÄ 2006 VÄREJÄ HUIPPU EDULLISESTI!!! KOMBI TARJOUSHINTA 399,- DUO TARJOUSHINTA 349,- (Tarjoukset voimassa niin kauan kuin tarjouserää riittää.)

* teleskooppi-, nappisäätö- tai heittoaisarungolla
* ilma- tai kennorenkaat
* norm. 699,-

Yhteistyössä