paljonko maksaisit 4 kertaa käytetyistä emmaljungista (uudet)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paljonko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paljonko

Vieras
joiden hinta oli uutena 820e
kyseessä cerox malli johon tulee quadrolift koppa ja jalkapeite. vaunuja ei ole kun 4 kertaa käytetty. paljollako näitä voisi alkaa myymään?

Pyytäähhän sä aina voit vaikka sen 800 mut eri asia alkako kukaan maksaan ja uskooko että ei ole käytetty kuin neljä kertaa.
Mä en uskois ;) enkä maksais.
Jotain 600€ pyydä.

[QUOTE="minä";23055615]Minä haluaisin ensiksi tietää miksi niitä on käytetty vain 4 kertaa?? Sen jälkeen vasta mietitään hinta.[/QUOTE]

koska vauva on syntynyt vasta ja ei olla keretty käydä vieä ulkona kun tuon 4 kertaa :) en vain tykkää noista vaunuista enään ja haluan uudet.

vauva siis nytten 4 viikkoa eli 2 viikkoa ollaan saatu vasta ulkoilla eikä ole tullut ulkoiltua. ehkä myyn nuo vasta kun on enemmän käytetty kun ei noista saa tuon enempää vaikka ovat uudet kun huutista kattelee saa 08 vuoden samanlaisista vielä 300e eli kannattee myydä sitten kun on enemmän käytetty.

koska vauva on syntynyt vasta ja ei olla keretty käydä vieä ulkona kun tuon 4 kertaa :) en vain tykkää noista vaunuista enään ja haluan uudet.

Ei kai? Oikeesti? Et ole saanu vauvaasi ulos? Ja vielä pahempaa, vaihdat koska et tykkää niistä enää? Onko sulla jotenkin liikaa rahaa vai etkö osaa tehdä kauaskantoisia päätöksiä?

Vastaus, en ostaisi rattaita lainkaan. Syy, et pitänyt niistä, joten oletan että niissä oli joku mikä mätti, tai eivtä olleet käytännölliset tms.

[QUOTE="vieras";23055683]Olen sanaton. Vauva neljä viikkoa ja haluat jo uudet vaunut.[/QUOTE]

kyllä koska en tykkää noista enään! onko siinä jotain väärää? nuo kun ei vastaa ihan sitä mitä minä haluan vaunuilta..

en vain tykkää noista vaunuista enään ja haluan uudet.

OMG! Arvaa mitä? Täällä maalaispitäjässä on tapana, et ekalle lapselle hommataan vaunut, ja niillä pukataan sitten koko sisarussarja... No, jokainen tyylillään, mut pitää olla TOSI surkeet kapistukset (eikä aikanaan 800€ arvoiset!! ) vaunut, jos 4 kerrassa kyllästyy niihin. huhhuh... :rolleyes:

[QUOTE="Rapu";23055711]Ei kai? Oikeesti? Et ole saanu vauvaasi ulos? Ja vielä pahempaa, vaihdat koska et tykkää niistä enää? Onko sulla jotenkin liikaa rahaa vai etkö osaa tehdä kauaskantoisia päätöksiä?

Vastaus, en ostaisi rattaita lainkaan. Syy, et pitänyt niistä, joten oletan että niissä oli joku mikä mätti, tai eivtä olleet käytännölliset tms.[/QUOTE]

mulla on muitakin lapsia ja ollaan oltu kipeinä joten ulkoilut jäänyt vähiin!

OMG! Arvaa mitä? Täällä maalaispitäjässä on tapana, et ekalle lapselle hommataan vaunut, ja niillä pukataan sitten koko sisarussarja... No, jokainen tyylillään, mut pitää olla TOSI surkeet kapistukset (eikä aikanaan 800€ arvoiset!! ) vaunut, jos 4 kerrassa kyllästyy niihin. huhhuh... :rolleyes:

meillä täälä maalla on tapana että ostetaan uudet jos vanhat on keretty myydä pois kun ikäeroa on lapsilla jo jonkun verran:)

Itse hinnoittelisin vaunut hieman ajatellen sitä kuinka paljon vaunut voisivat alessa maksaa ja siitä sitten vähentäisin vielä hieman hintaa koska kyse on kuitenkin käytetystä tavarasta. Tällä laskukaavalla (820 - 30 % - 20%) laittaisin hinnat myyntiin 450 euroa. Saman olisin myös valmis itse niistä maksamaan.

mieluummin ostan kokonaan uudet vaunut jos täyttä hintaa meinaat pyytää noista. Mieluummin ostan ihan uudet ja mieleisen väriset kun maksan pari kertaa käytetyistä melki täyden hinnan.
Btw. miksi ihmeessä menit ostamaan ne vaunut

Aika hauska. Neljä kertaa käytetty ja jo pitää saada uudet. Mahtavat olla tosi hyvät kärryt :)
Mutta juu, joku 30 % alennus uusiin nähden voisi tulla kyseeseen. Tuskin saat enempää.

Yhteistyössä