paljonko maksaa uudet pyörät rattaisiin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
tuollaisiin vanhoihin missä on ne kokokumiset pyörät!
tai saako niitä varaosina...öö mitähän ne olis nimeltään..no ne holkit mitkä on siinä reiän ympärillä kun sen pyörän irrottaa rattaista??
näkiskö netissä mistään hintoja tai mistä ootte ostanu ja paljon maksoi??

Täälläpäin (Helsingissä) halvimmat pyörät oli 18 ? KAPPALE. Jäi sitte pyörät ostamatta, ku ei tarvinnu paljoo pistää enempää, ku sai jo uudet rattaat. Kyseessä oli kyllä Lastentarvike, jostain muualta kyllä varmaan saa halvemmalla.

Alkuperäinen kirjoittaja VinoKettu:
Täälläpäin (Helsingissä) halvimmat pyörät oli 18 ? KAPPALE. Jäi sitte pyörät ostamatta, ku ei tarvinnu paljoo pistää enempää, ku sai jo uudet rattaat. Kyseessä oli kyllä Lastentarvike, jostain muualta kyllä varmaan saa halvemmalla.

justiinsa...
kannattas kattoo melkein kirppikseltä halvalla rattaat jossa samanlaiset pyörät ja muuten huonompi kuntoset ja laittaa ne sit tuohon...
tai heittäää nuokin romut jo pois...

no saapi nähdä mitä teen....

Joku mun tuttu oli ostanut Biltemasta rattaisiin täyskumi- vai oliko ne ilmakennorenkaat (joka tapauksessa sellaiset joita ei tarvinnut pumpata) ja hyvin toimivat. Olivat tosi paljon halvemmat kuin lastentarvikeliikkeistä ostetut. Joistain pyörakaupoistakin on jotkut ostaneet rattaisiin renkaita halvemmalla kuin vaunukaupoista.

Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Joku mun tuttu oli ostanut Biltemasta rattaisiin täyskumi- vai oliko ne ilmakennorenkaat (joka tapauksessa sellaiset joita ei tarvinnut pumpata) ja hyvin toimivat. Olivat tosi paljon halvemmat kuin lastentarvikeliikkeistä ostetut. Joistain pyörakaupoistakin on jotkut ostaneet rattaisiin renkaita halvemmalla kuin vaunukaupoista.

eipäs tullu mieleen tuo vanha kunnon biltema....
tarviiko kattoo kataloogosta mitä sieltä löytyy ; D

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
tuollaisiin vanhoihin missä on ne kokokumiset pyörät!
tai saako niitä varaosina...öö mitähän ne olis nimeltään..no ne holkit mitkä on siinä reiän ympärillä kun sen pyörän irrottaa rattaista??
näkiskö netissä mistään hintoja tai mistä ootte ostanu ja paljon maksoi??

Ne muoviset "holkit" tai mitkä lie oikealta nimeltään ovatkaan, niitä olen itse ostanut ja laittanut emmaljungan ja oran kärryihin ja olivat hinnaltaan euron parin luokkaa. Lastentarvike myi, ite ostin paikallisesta vaunuliikkeestä,kun olivat hiukan halvempia.
Renkaat olisi olleetn. 40-50 euron luokkaa.

Kiitos vinkistä, mistä voi kanssa siis katsella uusia renkaita rattaisiin....tyhmänä sitten enää mietin että jos ostan jostain muualta, niin kuin tiiän sopiiko meidän rattaisiin? :ashamed:

Yhteistyössä