Paljonko maksaa sälekaihtimet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Sellaiset ihan tavalliset vaaleat, kuuteen ikkunaan? Onko kukaan kotiinsa laittanut ja paljonko maksoi? Meille pitäisi laittaa, ajattelin vain saankohan lomarahoillani...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No kuulostaapa hyvältä, pelkäsin paljon suurempaa summaa! Kyllä sitten varmaan uskaltaa liikkeeseen asti mennä katselemaan.

Mulla olis kolmet kaihtimet täällä myytävänä, passaisko teille 2 x 132cm leveä ja yksi 63cm leveä säleverho? Korkeutta kaikissa n. 150cm.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
No kuulostaapa hyvältä, pelkäsin paljon suurempaa summaa! Kyllä sitten varmaan uskaltaa liikkeeseen asti mennä katselemaan.

Mulla olis kolmet kaihtimet täällä myytävänä, passaisko teille 2 x 132cm leveä ja yksi 63cm leveä säleverho? Korkeutta kaikissa n. 150cm.

Piti käydä mittailemassa ikkunoita... Valitettavasti ei natsaa kohalleen. Kiitos kumminkin tarjouksesta, jospa joku muu tarviaisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:

Piti käydä mittailemassa ikkunoita... Valitettavasti ei natsaa kohalleen. Kiitos kumminkin tarjouksesta, jospa joku muu tarviaisi?

Ok, laittakee yytä tai meiliä aloe_vera@netti.fi, jos käyttöä löytyy, mä lähen istuskelemaan tuonne pihan puolelle (enkä jaksa virittää langatonta verkkoa) *laiskimus oon* :D

Yhteistyössä