Paljonko maksaa sälekaihtimet?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Sellaiset ihan tavalliset vaaleat, kuuteen ikkunaan? Onko kukaan kotiinsa laittanut ja paljonko maksoi? Meille pitäisi laittaa, ajattelin vain saankohan lomarahoillani...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No kuulostaapa hyvältä, pelkäsin paljon suurempaa summaa! Kyllä sitten varmaan uskaltaa liikkeeseen asti mennä katselemaan.

Mulla olis kolmet kaihtimet täällä myytävänä, passaisko teille 2 x 132cm leveä ja yksi 63cm leveä säleverho? Korkeutta kaikissa n. 150cm.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No kuulostaapa hyvältä, pelkäsin paljon suurempaa summaa! Kyllä sitten varmaan uskaltaa liikkeeseen asti mennä katselemaan.

Mulla olis kolmet kaihtimet täällä myytävänä, passaisko teille 2 x 132cm leveä ja yksi 63cm leveä säleverho? Korkeutta kaikissa n. 150cm.

Piti käydä mittailemassa ikkunoita... Valitettavasti ei natsaa kohalleen. Kiitos kumminkin tarjouksesta, jospa joku muu tarviaisi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No kuulostaapa hyvältä, pelkäsin paljon suurempaa summaa! Kyllä sitten varmaan uskaltaa liikkeeseen asti mennä katselemaan.

Mulla olis kolmet kaihtimet täällä myytävänä, passaisko teille 2 x 132cm leveä ja yksi 63cm leveä säleverho? Korkeutta kaikissa n. 150cm.

Piti käydä mittailemassa ikkunoita... Valitettavasti ei natsaa kohalleen. Kiitos kumminkin tarjouksesta, jospa joku muu tarviaisi?

Ok, laittakee yytä tai meiliä aloe_vera@netti.fi, jos käyttöä löytyy, mä lähen istuskelemaan tuonne pihan puolelle (enkä jaksa virittää langatonta verkkoa) *laiskimus oon* :D
 

Yhteistyössä