Paljonko maksaa peruspyykkikoneellisen pesettäminen pesulassa?

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Meillä näemmä ollut yli viikon jo pesukone rikki ja on aivan _PAKKO_ kohta saaha pyykkikoneellinen tai kaksi pesetettyä pesulassa.

Olen näemmä nuo kestovaipat pessyt käsin tämän ajan, mutta käyttövaatteet ovat saaneet olla pesemättä..Esim. farkkuja tms ei viitti käsin alkaa pesemään edes...

Osaakohan kukaan kertoa paljonko pesulassa peseminen maksaa?

Mä olen huomenna kotona, rkätauti vauvassa. Oma pyykkivuori tuhottu viimeisen 48 tunnin aikana, joten tervetuloa pyykkäämään... :D Esikkokin vinkunu seuraa aamu seitsemästä lähtien... :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Mä olen huomenna kotona, rkätauti vauvassa. Oma pyykkivuori tuhottu viimeisen 48 tunnin aikana, joten tervetuloa pyykkäämään... :D Esikkokin vinkunu seuraa aamu seitsemästä lähtien... :headwall: :headwall:

Just kirjotin kaakonkulmalaisten pinoon, että haettiin Edulle toka antilooppikuuri peräjälkeen ton korvatulehdukseen..Ekaakaan ei keritty ihan loppuun asti syödä... Eli poitsu on aika hurjana ollut viimeaikoina. Ilman häntä ainaskin pitäs tulla jos tultas huomenissa! Moneltako ois hyvä aika? Jos mie ton A:n ottasin mukaan ja kaks koneellista pyykkiä..

Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Ihan milloin vaan. Kahvipannu porisee ja kuivausrumpukin löytyy. Aamulla seitsemältä herään, joten tule kun teille sopii!

Tehdäänkös niin, että mie soitan sitten kun tullaan? Voitas yrittää aamusta joskus tyyliin 9-10 maissa lähtee täältä..

Yhteistyössä