Paljonko maksaa peräkkäisiin tuplamatkarattaisiin sadesuoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplis2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
enpä tiedä onko niitä edes. meillä perätysten olevat abc mtuplat ja mä käytin kahta tavallistenb suojaa. toinen etummaiselle ja toinen takimmaiselle. hyvin toimi niinkin ja noita norm sadesuojia on usein kirppareilla parilla eurolla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2005 klo 23:20 DIESELmom kirjoitti:
enpä tiedä onko niitä edes. meillä perätysten olevat abc mtuplat ja mä käytin kahta tavallistenb suojaa. toinen etummaiselle ja toinen takimmaiselle. hyvin toimi niinkin ja noita norm sadesuojia on usein kirppareilla parilla eurolla.

Siis tarkoitatko matkarattaiden sadesuojia vai tavallisten kuomurattaiden/vaunujen sadesuojaa?

Kyllä niitä on myytävänä ainaki paria eri merkkiä. Lastentarvikkeessa oli niin pirun kallis etten raaskinu ostaa mut löysin myöhemmin eräästä lastentarvikeliikkeestä tosi hyvän 18 ?, käy kaikkiin peräkkäin istuttaviin matkarattaisiin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2005 klo 22:16 tuplis2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2005 klo 23:20 DIESELmom kirjoitti:

Siis tarkoitatko matkarattaiden sadesuojia vai tavallisten kuomurattaiden/vaunujen sadesuojaa?

meillä on tavalliset jotkut pikkupiia yms sadehuput. toinen ostettu sittarista toinen kirpparilta. eli ei minkään ratasmerkin omat, mutta sopii liki kaikkiin, oli työntösuunta mikä vaan. ja laitoin siis molemmille istuimille oman sadehupun, ja hyvin toimi. kantsii sovitella jos on vai ennestään jotku rattaat joissa sadehuppu.

ja tarkoitan siis ihan koko rattaan, kuomun yms peittävää huppua, en mitään avorattaiden huppua joka kiristetään lapsen kaulan ympäri

Yhteistyössä